نئوبانک معاملات ارزهای دیجیتال را با بیش از ۱۰۰ توکن راه اندازی کرد

نئوبانک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 616 نفر

نئوبانک، بانکی آلمانی، با ارزش ۹ میلیارد دلار، ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال را از طریق مشارکت با پلتفرم سرمایه گذاری بیت پاندا (Bitpanda) راه اندازی کرده است. طبق بیانیه روز پنجشنبه، مشتریان اتریش از امروز می توانند بیش از ۱۰۰ توکن از جمله دوج کوین، سولانا، آواکس و شیبا را معامله کنند. این ویژگی ها در ماه های آینده برای سایر بازارها عرضه خواهند شد.

این ابزارها از طریق APIهای کسب و کار بیت پاندا فعال می شوند که به پلتفرم ها اجازه می دهد از ابزارهای تجاری آن بهره ببرند. دسترسی به آن از طریق بخش معاملاتی تب “مالی” برنامه نئوبانک در دسترس خواهد بود.

والنتین استالف، مدیرعامل نئوبانک در این اطلاعیه گفت:

در حالی که ارزش ارزهای دیجیتال طی سال گذشته کاهش یافته است، اما همچنان یک طبقه دارایی درخواستی و جالب برای سرمایه‌گذاران و بخش رو به رشدی از سیستم مالی هستند.

بلاک در ژوئیه سال گذشته گزارش داد که نئوبانک آلمانی در حال کار با “صرافی های ارز دیجیتال رده بالا” بر روی یک ویژگی تجاری جدید است. این پروژه در ابتدا برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۱ تعیین شده بود.

در حالی که نئوبانک بیش از ۸ میلیون مشتری در سراسر اروپا دارد، بسیاری باید برای دسترسی به ویژگی های جدید منتظر بمانند. بیت پاندا هنوز مجوزی از تنظیم کننده مالی آلمان، BaFin دریافت نکرده است، به این معنی که راه اندازی خدمات کریپتو نئوبانک در کشور بومی خود در حال حاضر به مرحله اجرا نرسیده است. یکی از سخنگویان بیت پاندا گفت:

مجوز BaFin دارای اولویت ویژه ای است. ما مدتی است که در حال اخذ گسترده ترین مجوز به منظور ایجاد یک محیط جدی و تنظیم شده برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال در آلمان هستیم.

بیت پاندا همراه با تأییدیه نظارتی اتریش، در مقامات نظارتی فرانسه، ایتالیا، سوئد و اسپانیا نیز ثبت شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx