کوین VIDT امروز ۴۵ درصد پامپ شد

کوین VIDT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 606 نفر

کوین VIDT امروز بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است، این کوین در میان رمزارزها با بیشترین رشد بایننس قرار گرفت. VIDT DAO یک پلتفرم تایید اطلاعات بلاک چین است. ماموریت آنها فعال کردن اعتماد قابل تأیید برای کل اکوسیستم وب۳ است. مشتریان آنها شامل AmSpec و IBM هستند. بر اساس لایت پیپر، VIDT DAO با استفاده از بهترین فناوری بلاک چین منبع باز و برچسب زمانی، اعتماد را به فرآیندهای روزمره با قابلیت تأیید کردن داده ها و اسناد وارد می کند.

چرا این کوین پامپ می شود؟

اخیرا VIDT اعلام کرد که ساختار و حکومت خود را غیرمتمرکز می کند تا به VIDT DAO تبدیل شود. آنها قصد دارند این کار را از طریق راه اندازی یک قرارداد هوشمند و یک توکن جدید انجام دهند. امروز، این رمزارز در فهرست ۸ ارز برتر پلتفرم هوش اجتماعی برای رمزارزها، لونارکراش، راه یافت.

بایننس اعلام کرد که از طرح تبادل توکن، تغییر نام و نام تجاری VIDT Datalink به DAO پشتیبانی خواهد کرد. زمانی که اعلامیه منتشر شد، قیمت کوین در ۱ دقیقه نزدیک به ۱۸ درصد افزایش یافت.

پرایس اکشن کوین VIDT

این توکن قبل از تشکیل یک پایه محکم از الگوی انقباض نوسانات (VCP) در بازه زمانی چهار ساعته در یک روند نزولی قرار داشت. سکه از VCP خارج شد تا یک روند صعودی را شروع کند.

پامپ کوین VIDT

این سکه طی سه ماه گذشته در محدوده ۰.۳۶۷۲ تا ۰.۲۵۰۶ معامله می شود. بسته شدن بالای ۰.۳۶۷۲ به معنای خروج از محدوده است. منطقه ای که به عنوان یک مقاومت قوی عمل می کند، اگر این کوین امروز بتواند بالای ۰.۳۶۷۲ بسته شود، سطح به حمایت تبدیل می شود. همچنین حجم بیش از ده برابر بیشتر از میانگین حجم ۵۰ روز گذشته است.

قیمت کوین VIDT

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx