پایان همکاری نئوبانک با ارائه دهنده خدمات کریپتو Paxos

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1250 نفر

به گفته دو منبع آگاه، بازوی پلتفرم بانکداری دیجیتال ایالات متحده; نئوبانک رولوت ارائه دهنده اصلی خدمات کریپتو خود را تغییر می دهد. این منابع گفتند که نئوبانک از Apex Crypto مستقر در شیکاگو استفاده می کند و از پاکسوس فاصله می گیرد. این تغییر قرار است از اوایل سپتامبر اعمال شود. ایمیلی که روز سه‌شنبه برای مشتریان ارسال شد; جزئیات چگونگی مهاجرت رولوت از شرکت رمزنگاری پاکسوس (دارای مجوز خدمات مالی ایالتی نیویورک) در اوایل سپتامبر را نشان می‌دهد.

رولوت بعداً ایمیلی را برای مشتریان ارسال کرد که در آن تغییر حضانت را تأیید کرد و گفت دارایی‌ها به صورت زنجیره‌ای منتقل می‌شوند. طبق ایمیل، انتظار می‌رود وقفه‌ در معاملات کریپتو چند ساعت در روز ادامه داشته باشد. این برنامه به همکاری دو ساله با پاکسوس پایان می دهد; که راه را برای این برنامه برای ارائه خدمات کریپتو به مشتریان مستقر در ایالات متحده، با بیت کوین و اتر هموار کرد. پاکسوس که مقر آن در نیویورک است; یک موسسه مالی و شرکت فناوری است که شامل کارگزاری کریپتو، توکن‌سازی دارایی ها و خدمات تسویه حساب است. روولوت ، یک ابر اپلیکیشن مالی که به ۱۵ میلیون مشتری در ۲۹ کشور خدمات رسانی می کند; در مارس ۲۰۲۰ در ایالات متحده راه اندازی شد.

رولوت در ایمیل خود نوشت:

ما از شراکت با Apex Crypto LLC برای ارائه دسترسی گسترده تر و بهتر شما به کریپتو خوشحالیم.

نمایندگان هر سه شرکت از اظهار نظر خودداری کردند. این شرکت در حال رقابت برای اضافه کردن ۲۵ توکن اضافی به پلتفرم خود است; که پس از مهاجرت به اپکس، مجموع آن را به ۱۰۰ می رساند. اپکس یک کارگزار-فروشنده است که اجرا; تسویه حساب و نگهداری دارایی ها را به عنوان یک سرویس از طریق پلت فرم خود ارائه می دهد. رولوت همچنین گفت که در نهایت امکان برداشت ارزهای دیجیتال، سپرده گذاری و سهام را در «آینده نزدیک» فراهم خواهد کرد. کاربران در حال حاضر قادر به خرید، نگهداری، فروش و انتقال ارزهای دیجیتال همتا به همتا از طریق برنامه هستند. نئوبانک گفت که انتقال رمز به همتا به طور موقت در طول مهاجرت و پس از آن تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.

رولوت در رابطه با انتقال همتا به همتا در ایمیل خود گفت:

این تصمیم سختی بود، اما تصمیمی بود که ما باید به عنوان یک اقدام پیشگیرانه اتخاذ می‌کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که فرآیند با موفقیت تکمیل می‌شود. ما سخت کار می کنیم تا در آینده نزدیک دوباره این ویژگی را فعال کنیم.

خرید (MATIC) برای ساکنان ایالت نیویورک پس از مهاجرت به طور موقت غیرفعال می شود تا با مقررات محلی مطابقت داشته باشد. در طول مهاجرت، مشتریان نمی توانند ارزهای دیجیتال خود را بخرند یا بفروشند; در حالی که بخش کریپتو برنامه پنهان می ماند. با توجه به ایمیل موجودی حساب بدون تاثیر باقی می ماند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx