ترانزیت سواپ ۲۱ میلیون دلار را در یک هک از دست داد

ترانزیت سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 530 نفر

ترانزیت سواپ (Transit Swap)، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) چند زنجیره ای پس از سوء استفاده یک هکر از یک اشکال داخلی در قرارداد صرافی، تقریباً ۲۱ میلیون دلار از دست داد. پس از افشای این خبر، ترانزیت سواپ از کاربران عذرخواهی کرد در حالی که تلاش ها برای ردیابی و بازیابی وجوه دزدیده شده در حال انجام است.

ترانزیت سواپ گفت: «ما عمیقاً متأسفیم». پک شیلد (Peckshield)، محقق بلاک چین، حمله را به یک مشکل سازگاری یا اعتماد نادرست به قرارداد صرافی محدود کرد.

ترانزیت سواپ

پک شیلد، همراه با دیگر محققان، از جمله SlowMist، Bitrace و TokenPocket به تعقیب برای ردیابی هکر پیوستند. ترانزیت سواپ بیان کرد:

ما اکنون اطلاعات معتبر زیادی مانند IP هکر، آدرس ایمیل و آدرس‌های زنجیره‌ای مرتبط داریم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هکر را ردیابی کنیم و سعی کنیم با هکر ارتباط برقرار کنیم و به همه کمک کنیم تا ضررهای خود را جبران کنند.

فلوچارت زیر، جریان دارایی های به سرقت رفته را که توسط پک شیلد به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد.

ترانزیت سواپ

تحقیقات در حال انجام حاکی از آن است که هکر ممکن است برداشت های قبلی از صرافی های شناخته شده را انجام داده باشد. ترانزیت سواپ قول داده است که جزئیات بیشتری را در زمان مناسب با جامعه به اشتراک بگذارد و افزود: “از درک و اعتماد شما متشکرم.”

هکرها متقابلا اقدامات امنیتی به‌روز شده‌ای که توسط کسب‌وکارهای رمزنگاری اجرا شده‌اند، به توسعه روش‌های خود برای فریب دادن سرمایه‌گذاران ادامه می‌دهند. اخیراً، یک هکر از یک ربات معاملاتی آربیتراژ اتریوم (ETH) برای سوء استفاده از یک آسیب‌پذیری «کد بد» برای تخلیه ۱۱۰۱ اتریوم که در زمان نگارش مقاله حدود ۱.۴۱ میلیون دلار بود، استفاده کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx