دریافت توکن به جای چک در صندوق های سرمایه گذاری

دریافت توکن بجای چک
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

فهرست این محتوا

یک استارت آپ برای اولین بار در دارایی های دیجیتال، به شرکای محدود اجازه می دهد تا چک های خود را از طریق توکن بپردازند

این راه اندازی منحصر به فرد احتمالاً با تعدادی از مزایای مالیاتی حداقل در مقایسه با شرکت های سنتی فیات همراه است،
به گفته سه منبع آشنا با این موضوع و مواد بازاریابی ارسال شده به سرمایه گذاران نهادی که توسط Blockworks به دست آمده است، یک معامله گر کهنه کار مشتقات در حال آماده سازی راه اندازی یک شرکت صندوق تامینی متمرکز بر ارزهای دیجیتال با یک پیچ منحصر به فرد است.

چیزی که در مورد استارت‌آپ به رهبری جان کرامر – که آخرین بار مدیریت شرکت دارایی‌های دیجیتال GSR را بر عهده داشت – این است که شرکت Dual Finance به شرکای محدود احتمالی خود چراغ سبز نشان می‌دهد تا مشارکت خود را در مشتقه‌ها انجام دهند.

به گفته منابع، این ترتیب منحصربفرد می تواند برای سرمایه گذاران با حجم سرمایه بالا که به انجام بررسی های لازم روی استراتژی های مشتقه سهام عادت دارند جذاب باشد. رویکرد سرمایه‌گذاری، که با پیشرفت‌های قابل توجه در عمق و وسعت گزینه‌های ارز دیجیتال که اخیراً وارد بازار شده‌اند، ممکن شده است، همچنین می‌تواند مزایای مالیاتی و نقدینگی خاصی داشته باشد.

مدیر بازاریابی این استارتاپ می‌گویند: «معمولاً اگر به یک تیم به صورت توکن پرداخت می‌شود، حتی در حالت قفل، ممکن است افراد در زمان دریافت سود اقتصادی مشمول مالیات بر درآمد در حوزه قضایی خود در ارزش بازار به بازار شوند. این مدل مشابه برنامه‌های تشویقی بلندمدت استاندارد برای شرکت‌ها است که به جای سهام موجود در سهام، به کارکنان و مدیران اجرایی در اعطای اختیار سهام پرداخت می‌کنند.

این از طریق توکن داخلی اختصاصی شرکت اجرا می‌شود که مزایای حاکمیتی را به همراه دارد و ممکن است به ساختار سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) تبدیل شود. جذب سرمایه اولیه اساساً شبیه به دور توکن خصوصی اولیه است، با نقدینگی مورد انتظار از نظر تجارت در بازار ثانویه

کرامر از انتشار توکن به عنوان «اولین و تنها» راه‌اندازی توکن نام می‌برد بدون اینکه «مستقیماً هیچ توکنی فروخته باشد». این می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بومی رمزارز باهوش باشد – که منابع گفتند، بخش قابل‌توجهی از شرکای محدود احتمالی شرکت را تشکیل می‌دهند – که مدت‌ها در مورد توکن‌های جدید مناسب برای بنیان‌گذاران که لزوماً از بیرون سود نمی‌برند شک داشتند. خریداران

خطر وجود دارد.

اصولی که Dual Finance برای رسیدن به این هدف دنبال خواهد کرد، آزمایشی و پرخطر هستند. آنها نشان دهنده یک تغییر پارادایم در طراحی های توکنومیک هستند، اما در صورت موفقیت آمیز بودن طرحی بالقوه برای سایر پروژه ها به دنبال آن هستند.

توکن های در نظر گرفته شده برای بذرها تنها ۵ درصد از توکن DUAL را در مجموع عرضه ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تشکیل می دهند. همه توکن‌ها قرار است از طریق گزینه‌های شرط‌بندی توزیع شوند – به این ترتیب شرکت از فروش مستقیم توکن‌ها به سرمایه‌گذارانی که در بازی سهامداری نیستند اجتناب می‌کند.

در مجموع، به نظر می‌رسد که این راه‌اندازی در پس‌زمینه کرامر نقش داشته است: قبل از GSR، او به ایجاد سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری شرکت Consolidated Trading کمک کرد و مدتی را صرف تجارت مشتقات سهام در ولینگتون مدیریت کرد. کرامر، یکی از بنیانگذاران، بریت سیر، همکلاسی سابق او در MIT پیوست. Cyr به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اصلی در یوتیوب کار کرده است، پس از ان فعالیت‌هایی در گوگل و فیسبوک داشته است.

کرامر، با توجه به pitchbook، در تجارت مشتقات ارزهای دیجیتال غیر نقدی – یک زمینه خاص اما در حال گسترش – و همچنین ابداع محصولات وام سفارشی و دارایی‌های دیجیتال عجیب و غریب و غیرقابل اجرا تخصص دارد. او بر تمامی توابع ریسک برای یک سبد متشکل از بیش از ۳۰۰ مشتقه توکن غیرنقدی با دارایی های جمعی تحت مدیریت در حدود میلیاردها نظارت داشت.

این شرکت علاوه بر این به دنبال استخدام تعداد انگشت شماری از مهندسان است. نشانه‌ها حاکی از آن است که بنیان‌گذاران در حال نزدیک شدن به روابط با یک زوج هستند، با آرایش کامل کارکنان یک روزه به چگونگی افزایش سرمایه. قرار است معاملات آن در اواخر سه ماهه سوم یا آغاز سه ماهه چهارم سال جاری آغاز شود.

منابع برای بحث در مورد معاملات حساس تجاری ناشناس ماندند. کرامر از اظهار نظر خودداری کرد

محصول سرمایه‌گذاری شاخص Dual Finance با نام Dual Investment Pools (DIP) متشکل از محصولات ساختار یافته‌ای است که بر اساس دارایی‌های رمزنگاری مختلف ساخته شده‌اند – و کرامر، منابع گفته‌اند، ساختار را به‌عنوان بهبودهای اجرایی قابل‌توجهی در خزانه‌های گزینه‌های دارایی دیجیتال فعلی (DOVs) معرفی کرده است.

این شرکت همچنین دارای پیچ و تاب توکنومیک است، به‌طوری‌که Dual از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای تقویت توکنومیک شرکت‌های پرتفوی خود که نیاز به تنظیم دارند، ارجاعاتی دریافت می‌کند که در نتیجه به اکوسیستم Dual Finance می‌پیوندند.

مدیر بازاریابی این ترتیب را به گونه‌ای بیان می‌کنند که استارت‌آپ‌ها را قادر می‌سازد تا توکنومیک خود را دوباره طراحی کنند.

استخرهای سرمایه گذاری غیرمتمرکز قیمت گذاری زنده را از طریق یک API و همچنین عملکردهای اعتصاب و سررسید قابل تنظیم روی گزینه ها ارائه می دهند. قیمت اعتصاب یک اختیار معامله یا مشتقه نشان‌دهنده نقطه فروش انها است، در حالی که سررسید نشان‌دهنده مدت زمان باز ماندن معامله دو طرفه است. در مورد خودروی پرچمدار Dual Finance، سرمایه گذاران معمولاً گزینه دو ساله را خریداری می کنند.

و می تواند آن تجارت را در هر زمان قبلی انجام دهد.

این راه‌اندازی که بدون هزینه‌های مدیریت یا مدیر صندوق انجام می‌شود، از تسویه فیزیکی ابزارهای رمزنگاری استفاده می‌کند. یکی دیگر از دارایی‌ها: گزینه‌های مربوط به سهام‌داری، یا یک محصول ساختاریافته جدید Kramer که برای تشویق نقدینگی در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای کسب سود طراحی شده است.

به گفته منابع، این شرکت اکنون در حال همکاری به تعدادی  بازار ساز برای انجام این سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مرتبط است. تعدادی مشوق برای اطمینان از مشارکت آنها در نظر گرفته شده است.

وقتی نوبت به آن پروتکل‌ها می‌رسد، کرامر و سیر قبلاً برای مشارکت در امور حاکمیتی کار کرده‌اند – زمینه‌ای رو به رشد برای سرمایه‌گذاران نهادی که به تازگی به ارز دیجیتال Anchor Terra برمی‌گردد. در حالی که کنش‌گرایی مدت‌هاست یک استراتژی در بازار سهام بوده است، اما برای رمزارز بسیار جدیدتر است.

یکی از منابع آگاه از راه‌اندازی گفت: «خیلی ساده‌تر است – خوب، شاید آسان نباشد، اما آلفای بیشتری نسبت به سهام باقی مانده است. پنجره بسته خواهد شد، اما در حال حاضر، رمزارز ناکارآمد است. و این یک امتیاز مثبت است.»

کرامر همچنین در حال کار بر روی سیستمی برای قرض دادن وثیقه DIP به شرکای محدود خاصی است که باید وام را تا پایان قرارداد بازپرداخت کنند. این طراحی شده است تا در میان نوسانات بازار مبتنی بر گسترده، به عنوان پوششی بر روی استراتژی اصلی عمل کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx