اگر پپه (PEPE) را از دست داده‌اید نگران نباشید

پپه بعدی میم کوین باب اسفنجی
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4746 نفر

بازار ارزهای دیجیتال ریزش قیمت‌های زیادی را متحمل می‌شود؛ زیرا احساسات نزولی در حال قرمز کردن دارایی‌های رمزنگاری هستند. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، بیت کوین، نزدیک به ۴ درصد سقوط کرد و به زیر مرز ۲۸ هزار دلار رسید. به طور مشابه، اتریوم تمام سود حاصل از رالی اخیر خود را از دست داد و ۲.۵٪ کاهش یافت.

علی‌رغم اینکه بازار کریپتو در رکود است، سرمایه‌گذاران سودهای باورنکردنی را از توکن‌های خاص به دست می‌آورند. توکن باب اسفنجی (SPONGE) یکی از میم کوین‌هایی است که در هفته گذشته بیش از ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است.

اگر پپه را از دست داده‌اید نگران نباشید

پپه بعدی میم کوین باب اسفنجی

 

میم کوین‌ها در گذشته افراد زیادی را ثروتمند کرده‌اند و امروزه نیز جزو محبوب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری هستند. دوج کوین، شیبا اینو و اخیراً پپه و توربو منجر به بازده بیش از ۶۰۰۰ درصدی (و بعضی بیشتر) برای همه سرمایه‌گذاران اولیه خود شدند. با این حال، پامپ قیمت انبوه معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که رمزارزها به اولین لیستینگ خود در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز برسند. البته پس از آن معمولاً رشد آنها کمی کند می‌شود.

اگر سرمایه‌گذاری به‌موقع در PEPE را از دست داده‌اید، خبر خوب این است که یک میم کوین دیگر وجود دارد که با رشد پپه مطابقت دارد و ممکن است در ماه‌های آینده از آن پیشی بگیرد. توکن SPONGE الهام گرفته از باب اسفنجی تنها چند روز پیش فعال شد و در حال حاضر به ۱۵۰۰٪ بازده دست یافته است.

پامپ قیمت میم کوین باب اسفنجی بلافاصله پس از راه‌اندازی

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE) در ۴ می با قیمت ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار راه‌اندازی شد. تنها ۲۴ بعد از آن، توکن به قیمت ۰.۰۰۰۰۴۵۸۴ دلار فروخته شد و تا پایان ۵ می به ۰.۰۰۰۶۱۶ دلار رسید. اولین سرمایه‌گذاران در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۵۴۰ درصد سود کسب کردند و اگر تصمیم می‌گرفتند تا توکن‌های خود را تا ۷ می حفظ کنند، می‌توانستند آنها را مبلغ ۰.۰۰۲۳۹۴ دلار بفروشند. این افزایش حدود ۱۴۰۰ درصدی است که توکن‌های SPONGE را به یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ تبدیل می‌کند.

این توکن از روز اول بدون هیچ‌گونه پیش فروش یا تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ لیست شده بود. این رویکرد کاملاً جواب داد، زیرا اخبار مربوط به پلتفرم مانند آتش در سراسر جامعه پخش شد؛ بنابراین به طور طبیعی، توکن‌های SPONGE منفجر شدند و پامپ‌های قیمتی مختلفی را ثبت کردند.

باب اسفنجی جایگزینی برای PEPE

علاقه به میم کوین‌ها به دلیل رشد بی‌نظیر PEPE، یک توکن مبتنی بر  میم Pepe The Frog، دوباره برانگیخته شده است. قیمت این توکن تا ۸۰۰۰ درصد افزایش یافت و چشم انداز رشد بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرد. معامله‌گران تنها با سرمایه‌گذاری چند صد دلاری، ۵۰۰۰۰۰۰ درصد سود به ارزش بیش از ۱۲ میلیون دلار به دست آوردند. این میم کوین به ارتفاعات باورنکردنی رسید و در عرض یک ماه از سقف یک میلیارد دلاری ارزش بازار عبور کرد. با این حال، پپه توکن به دلیل شرایط نزولی بازار خسارت سنگینی را متحمل شده و شاهد یک اصلاح بزرگ بوده است.

پپه بعدی میم کوین باب اسفنجینرخ‌های تأمین مالی برای معاملات فیوچر PEPE منفی باقی می‌ماند؛ زیرا خرس‌ها به ‌شرط بندی علیه توکن ادامه می‌دهند. همچنین نگرانی‌هایی در مورد امنیت توکن وجود دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای خاصی از پروژه پپه توانستند ۷ درصد از کل عرضه توکن را در عرض چند دقیقه پس از رویداد تولید توکن خریداری کنند.

مانند Pepecoin، توکن باب اسفنجی یک پروژه جامعه محور است که تبلیغات خود را از طریق الگوهای رفتاری در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بدون هیچ‌گونه پیش فروش افزایش داد. این پروژه ادای احترام به انیمیشن دوست داشتنی باب اسفنجی است. محبوبیت این برنامه مطمئناً نقش کلیدی در ارائه نتایج عالی برای سرمایه گذاران SPONGE ایفا خواهد کرد.

شبکه‌های اجتماعی و حامیان

معامله‌گران و دیگر بازیگران کلیدی شروع به کشف پتانسیل‌های ناشناخته این توکن کرده‌اند. مت والاس، یکی از حامیان معروف DOGE و همکار ایلان ماسک، سرمایه گذاری زیادی روی توکن باب اسفنجی انجام داد. صرافی LBank به کاربرانی که این توکن را از طریق پلتفرم خود خریداری می کنند، ۱۰ درصد پول نقد ارائه می‌دهد.

این توکن در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار دنبال کننده در توییتر دارد و در عرض ۳ ساعت به ۱۰۰۰ دنبال کننده در TikTok رسید و در تلگرام نیز بسیار محبوب است.

سلب مسئولیت: این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری تلقی شود. رمزارزها دارایی‌های بی‌ثباتی هستند، قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را انجام دهید و فقط پولی را در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید که تحمل از دست دادن آن را دارید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx