ایردراپ ونوم | نحوه دریافت ایردراپ ونوم (Venom)

ایردراپ ونوم
  • زمان مطالعه: 20دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۱۵ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5138 نفر

این مقاله در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۲ بروزرسانی شد.

با رونق گرفتن بازار رمزارزها و شروع سال ۲۰۲۳، بازار ایردراپ‌ها باری دیگر به شدت داغ و هیجانی شده است. تا به امروز در ارزینجا دو ایردراپ احتمالی لیرزیرو و zkSync را معرفی کرده‌ایم و به دلیل استقبال بالای کاربران تصمیم به ادامه دادن این روند گرفته‌ایم. یکی از پروژه‌هایی که با راه اندازی تست نت و انتشار وایت پیپر و برنامه‌های آتی احتمال بالایی برای انجام ایردراپ آن در نظر گرفته شد، ایردراپ ونوم (Venom) است. این پروژه علاوه بر راه اندازی شبکه تستی خود و تخصیص سرمایه یک میلیارد دلاری (بدون جذب سرمایه) به توسعه اکوسیستم، موفق به کسب مجوز از بازار جهانی ابوظبی هم شده است.

ارزینجا در این پست قصد دارد تا با معرفی این پروژه و نحوه دریافت ایردراپ احتمالی آن قدمی دیگر در راستای انجام رسالت اجتماعی خود بر دارد. پس از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این پست همراه ما باشید.

معرفی پروژه

قبل از شروع باید یادآوری کنیم که انجام ایردراپ تا زمان انتشار این مقاله توسط تیم سازنده تأیید نشده و هیچ قطعیتی در انجام آن نیست. در نتیجه تمامی اقدامات ما و هزینه‌هایی که پرداخت می‌شود تنها تلاشی در جهت افزایش شانس در صورت انجام ایردراپ است؛ پس ارزینجا هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر انجام این ایردراپ ندارد و مسئولیت تمامی فعالیت‌ها بر عهده انجام دهنده آن است.

اگر سری به وب‌سایت بنیاد ونوم به آدرس Venom.foundation بزنید، ویژگی‌های کلیدی این پروژه را مشاهده می‌کنید که در ابتدا به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

آموزش ایردراپ ونوم

همان‌طور که در صفحه اصلی مشاهده می‌کنید دو هدف اصلی پروژه ونوم امنیت و مقیاس پذیری بالاست. این پروژه در شبکه‌های اجتماعی دیسکورد، ‌توییتر و مدیوم فعال است و یک انجمن داخلی هم دارد.

ونوم می‌تواند ۱۰۰،۰۰۰ تراکنش در ثانیه را بدون آلایندگی کربنی (Zero Emission) و کارمزدی ناچیز پردازش و شارد‌های خودش را به‌صورت پویا مدیریت کند. کیف پول Venom هم برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS ‌و گوگل کروم ارائه شده و می‌توانید از همین سایت برای دریافت و نصب آن اقدام کنید.

اکوسیستم ونوم از ۶ بخش اصلی تشکیل شده است که عبارت‌اند از:

کیف پول ونوم – کیف پولی غیرحضانتی با حساب‌هایی چند امضایی و با پشتیبانی از Ledger

ونوم اسکن – اکسپلورر یا کاوشگر بومی بلاکچین ونوم

ونوم پولز – پلتفرم استیک و وثیقه‌گذاری برای نود‌های اعتبارسنج شبکه

ونوم بریج – تعامل پذیری بلاک‌چین ونوم با دیگر بلاکچین‌ها

WEB3.World – زیرشاخه‌های وب ۳.۰ شبکه ونوم مثل درگاه‌های تامین نقدینگی و صرافی‌ غیرمتمرکز

OASIS.Gallery – بازار NFT ‌

بنیاد ونوم کاربردهای متفاوتی از این پروژه را به تفکیک پیشنهاد کرده است که به بررسی آن می‌پردازیم:

DAO – ساخت سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (Decentralized Autonomous Organizations)

SocailFi – ترکیبی تعامل‌پذیر از دو فناوری شبکه‌های اجتماعی و امور مالی غیرمتمرکز (DeFI) که می‌تواند زیربنای نسل جدید شبکه‌های اجتماعی با قابلیت درآمدزایی و مالکیت همیشگی محتوا باشد.

DeFI – امور مالی غیرمتمرکز که می‌تواند به‌وسیله آن امور مختلفی مانند وام‌دهی، وام‌گیری، معاملات اهرمی و ضریب دار، فارمینگ و لاتاری را انجام داد.

CBDC – ارزدیجیتال بانک مرکزی / Central Bank Digital Currency

DID – هویت غیرمتمرکز یا Decentralized Identity برای آینده‌ای مبتنی بر بلاکچین

TradeFi – زیرساختی برای انجام معاملات جهانی مبتنی بر بلاکچین که باعث شفافیت و افزایش سرعت و امنیت معاملات می‌شود

GameFi – ترکیبی از صنایع بلاکچین، گیمینگ، دیفای و NFT

اگر به پیشروی در وب‌سایت ونوم ادامه دهیم به ۴ سوال متداول می‌رسیم که بنیاد ونوم بدین گونه به آن‌ها پاسخ داده است:

۱-ماموریت بنیاد ونوم چیست؟

ماموریت بنیاد Venom ارائه شفافیت و نوآوری به صنعت کریپتوکارنسی به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه بلاکچین است. هدف ما فراهم کردن زیرساخت برای دولت‌ها و پروژه‌های وب۳ و در عین حال توانمندسازی اقتصادهای نوظهور در خاورمیانه و شمال آفریقا با فناوری منحصربه‌فرد خود است.

۲- آیا ونوم دارای مجوز است؟

بله، بنیاد Venom تحت چارچوب بازار جهانی ابوظبی (ADGM) مجوز دارد و تعهد خود را به حفظ بالاترین سطح انطباق با حاکمیت و مقررات نشان می‌دهد. این امر اعتماد مشتریان ما را تضمین می‌کند، زیرا بنیاد به قوانین و مقررات بین‌المللی پایبند است.

۳-آیا می‌توانم از کیف پول Metamask خود در پلتفرم Venom استفاده کنم؟

متامسک را نمی‌توان برای بلاک‌چین Venom استفاده کرد؛ زیرا از شبکه Venom پشتیبانی نمی‌کند. لطفاً برای ارسال و دریافت توکن‌ها در شبکه ونوم، کیف پول غیر حضانتی Venom را دانلود کنید.

۴-آیا Venom با EVM یا ماشین مجازی اتریوم سازگار است؟

در حال حاضر، بلاک چین Venom تنها یک ماشین مجازی دارد که ماشین مجازی Threaded یا TVM است. با این حال، افزودن یک زنجیره کار مبتنی بر EVM به بلاک چین Venom می‌تواند به هر دو بلاک چین کمک کند. این امر باعث می‌شود تعداد زیادی از قراردادهای هوشمند اتریوم بر روی Venom اجرا شوند.

تابه‌حال ۸ نشریه معتبر درباره بنیاد ونوم مقالاتی را منتشر کرده‌اند که می‌توانید لیست این نشریات را در تصویر زیر مشاهده کنید:

ایردراپ ونوم

با مراجعه به وایت پیپر این پروژه به نکات بسیار جالبی می‌رسیم. تیم سازنده این پروژه با اینکه حرفی درباره داشتن یا نداشتن ایردراپ نزده است، ولی توکنومیک پروژه را منتشر کرده‌. از توکنومیک این پروژه می‌توان نتیجه گرفت که حضور توکنی به نام VENOM قطعی خواهد بود و ۲۲ درصد از عرضه کل این توکن مختص به کامیونیتی یا جامعه ونوم خواهد بود. پس به احتمال بسیار زیاد Venom ایردراپ خواهد داشت.

توکنومیک ونوم | ایردراپ ونوم

آموزش دریافت ایردراپ ونوم

برای دریافت این ایردراپ هم باید مثل بسیاری از ایردراپ‌های دیگر با تست نت و زیرشاخه‌های آن تعامل ساخت. خود بنیاد ونوم ۷ تسک یا مرحله برای ساخت تعامل اعلام کرده که ۶ مورد از آن‌ها رایگان و یک مورد پولی است. هزینه تسک آخر نزدیک به ۲ دلار (کارمزد شبکه Bep-20) می‌باشد. در تمامی مراحل دریافت ایردراپ دقت داشته باشید تا با IP خارج از ایران این عملیات را انجام دهید.

برای دریافت ایردراپ ابتدا کیف پول ونوم را نصب کنید و یک حساب جدید بسازید. برای نصب این کیف پول بهتر است از وب‌سایت رسمی ونوم استفاده کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم تا برای دریافت ایردراپ با استفاده از افزونه گوگل کروم ولتی مجزا بسازید.

حال می‌بایست توکن تست نت یا Faucet ونوم را دریافت کنید. در وب‌سایت Venom.Network ‌می‌توانید بعد از نصب کیف پول بصورت رایگان مقداری توکن Venom دریافت کنید. برای این کار از قسمت Get VENOM Tokens استفاده کنید.

آموزش دریافت ایردراپ ونوم

در این مرحله ولتی که ساخته‌اید را با استفاده از گزینه Connect Wallet به سایت متصل کنید. سپس به حساب توییتری خود وارد شوید و حساب کاربری ونوم را توییتر دنبال کنید. (در صورتی که حساب کاربری توییتر ندارید ملزم به ساخت آن هستید)

بعد از انجام مراحل فوق برای دریافت ۵۰ عدد توکن VENOM ‌مجاز شناخته خواهید شد. روی گزینه Claim کلیک، رمز عبور انتخابی را وارد و فاست را بعد از حدود ۱ دقیقه دریافت کنید.

آموزش دریافت ایردراپ ونوم

اگر در آینده به مقادیر بیش‌تری از توکن آزمایشی احتیاج داشتید به فاست ونوم (https://venom.network/faucet) مراجعه و توکن‌های بیش‌تری را دریافت کنید. از این مرحله به بعد می‌توانید تسک‌های تست نت ونوم را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن‌ها را تکمیل کنید.

هفت تسک برای انجام دادن توسط خود شبکه ونوم در نظر گرفته شده است که می‌توانید با انجام هر یک از آن‌ها یک توکن NFT ‌دریافت کنید. به احتمال زیاد میزان ایردراپ احتمالی هر آدرس بر اساس تعداد توکن‌های NFT ‌آن مشخص می‌شود. توجه داشته باشید که در آینده نزدیک تسک هشتم هم به این مراحل اضافه می‌شود.

تسک اول برای دریافت ایردراپ ونوم : VENOM

مراحل: دنبال کردن ونوم در توییتر، توییت زدن درباره آن و ضرب NFT

۱- بعد از فالو کردن حساب کاربری ونوم در توییتر به وب‌سایت ونوم بازگشته و روی گزینه Check بزنید. در صورتی که این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید باکس خاموش خواهد شد و با پیغام زیر مواجه می‌شوید.

۲- روی گزینه Tweet ‌کلیک کنید و توییت پیش‌فرض درباره شبکه ونوم را منتشر کنید. در صورت انجام موفقیت آمیز تیک تأیید را دریافت خواهید کرد.

۳- حال در مرحله سوم روی گزینه Mint NFT کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه تراکنش ظاهر شده روی صفحه را تایید کنید. تایید این تراکنش حدود ۱.۰۰۲ توکن Venom (کارمزد تراکنش در تست نت) از حساب شما کسر می‌کند. انجام این تراکنش می‌تواند دقایقی زمان‌بر باشد.

تسک دوم: Venom Wallet

مراحل: ثبت تراکنش خروجی، ضرب NFT

۱- آدرس ولت داده شده را کپی کنید و از طریق افزونه ولت ونوم یک تراکنش خروجی به آدرس مذکور ثبت کنید. مقدار توکن VENOM ارسالی را کم انتخاب کنید تا در مراحل بعدی با مشکل مواجه نشوید. بعد از انجام تراکنش گزینه Check را کلیک کنید تا تراکنش شما بررسی شود.

۲- بعد از انجام و تایید تراکنش گزینه Mint برای شما فعال خواهد شد و می‌توانید توکن NFT دوم خود را ضرب کنید.

تسک سوم: WEB3.World

مراحل: دنبال کردن حساب دوم بنیاد ونوم در توییتر، معامله توکن ونوم در صرافی غیرمتمرکز ونوم، ضرب NFT

۱-روی گزینه Follow کلیک کنید و حساب دوم بنیاد ونوم را با آدرس W3W_exchange را در توییتر دنبال کنید. بعد از انجام این کار روی گزینه Check کلیک کنید تا فعالیت شما تایید شود.

۲- با استفاده از این لینک https://testnet.web3.world/swap وارد صرافی غیرمتمرکز بنیاد ونوم شوید و یک تراکنش SWAP ثبت کنید.

برای این کار ولت ونوم خود را با استفاده از گزینه Connect Wallet متصل کنید، اتصال را تایید کنید، توکن مبدا را Venom و توکن مقصد را توکن مورد علاقه خود (فرضاً تتر) انتخاب کنید. مبلغی ناچیز، ‌برای مثال ۰.۱ ونوم را برای سواپ انتخاب کنید و روی گزینه Swap کلیک کنید و تراکنش را تایید کنید. این تراکنش می‎‌تواند تا ۵ توکن ونوم کارمزد کسر کند که بخشی از آن به ولت شما باز می‌گردد.

آموزش دریافت ایردراپ ونوم

مدتی صبر کنید تا تراکنش شما انجام شود و پیغام آن را دریافت کنید. به صفحه تسک‌ها برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید و منتظر تایید و فعال شدن مرحله سوم بمانید.

نکته: پیشنهاد می‌شود که یک تراکنش سواپ با ارزی مثل تتر و یک فرایند ساخت توکن پوششی ونوم (WVENOM) را در قسمت صرافی غیرمتمرکز انجام دهید.

نکته ۲: در صورت شلوغی شبکه ثبت تراکنش‌ها با مبلغ پایین با ارور مواجه می‌شود. در صورتی مواجهه با ارور مبالغ بالاتر را امتحان کنید.

۳- بعد از انجام مرحله دوم و فعال شدن گزینه Mint توکن NFT‌ خود را ضرب کنید.

تسک چهارم برای دریافت ایردراپ ونوم: VenomBridge

مراحل: دنبال کردن حساب پل ونوم در توییتر، انتقال توکن ونوم از شبکه ونوم به یک شبکه مبتنی بر EVM، برگشت توکن Venom از شبکه مبتنی بر EVM به شبکه ونوم، ضرب NFT

آموزش دریافت ایردراپ ونوم

۱- ابتدا مشابه دفعات قبلی حساب کاربری Venom Bridge را در توییتر دنبال کنید.

۲- با استفاده از این لینک (https://testnet.venombridge.com/) وارد پل ونوم یا Venom Bridge شوید.

۳- مقداری توکن ونوم را به شبکه بایننس اسمارت چین (و ولتی که حدود ۲ دلار توکن BNB در آن دارید) انتقال دهید (این مرحله می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد)

۴- پس از انتقال به شبکه BSC، توکن‌های منتقل شده را دوباره به شبکه ونوم باز گردانید.

۵-بعد از انجام تمامی مراحل گزینه Mint ‌فعال می‌شود و می‌توانید توکن NFT چهارم را ضرب کنید.

تسک پنجم: Venom Stake

مراحل: استیک توکن ونوم، دریافت NFTدریافت ایردراپ ونوم

۱- از طریق این لینک (https://testnet.venomstake.com/) وارد وب‌سایت ونوم استیک شوید و کیف پول خود را متصل کنید.

۲- سپس مقدار کمی توکن ونوم را به توکن stVENOM تبدیل کنید.

۳- بعد از اینکه پیام تکمیل تراکنش را مشاهده کردید به صفحه اصلی برگردید و روی گزینه Mint کلیک کنید.

تسک ششم برای دریافت ایردراپ ونوم : Oasis.Gallery

مراحل: دنبال کردن پیج Oasis.Gallery در توییتر ،خرید NFT از Oasis.Gallery ،فروش NFT ‌در Oasis.Gallery، ضرب NFT پاداش

۱- مشابه دفعات قبلی در توییتر، حساب کاربری Oasis.Gallery را دنبال کنید.

۲- یک توکن NFT در Oasis.Gallery خریداری کنید.

برای انجام این مرحله از طریق این لینک (https://testnet.oasis.gallery/buy) وارد Oasis شوید و کیف پول خود را با استفاده از گزینه Connect Wallet متصل کنید.

یک توکن NFT ‌را انتخاب کنید و آن را از طریق گزینه Buy Now خریداری کنید. تراکنش را تایید کنید تا فرایند خرید NFT برای شما تایید شود.

بعد از خریداری توکن و تکمیل مرحله دوم، ‌توکن NFT ‌که خریداری کرده‌اید را از قسمت My NFTs با هر قیمتی به فروش بگذارید. حال مرحله سوم هم انجام شده و می‌توانید NFT ششم را هم با استفاده از گزینه Mint دریافت کنید

تسک هفتم: VenomPad

مراحل: دنبال کردن پیج VenomPad در توییتر، انتشار توییت درباره پیج VenomPad، دریافت NFT

نحوه دریافت ایردراپ ونوم

مشابه دفعات قبلی مراحل را انجام دهید و روی گزینه Mint کلیک کنید.

تسک هشتم برای دریافت ایردراپ ونوم: Sinpa

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، قرار بود که بنیاد ونوم هرچند وقت یکبار تسک‌های جدید را به تست نت خود اضافه کند. آخرین بروزرسانی که منتشر شده است، تسک جدیدی تحت عنوان Sinpa است که طی ۳ مرحله تکمیل می‌شود. اسنیپا یک ردیاب حساب کاربری یا پرتفولیو دیفای است که می‌توان از آن برای مدیریت دارایی‌های بستر ونوم استفاده کرد.

ایردراپ ونوم

مراحل: انتشار توییت درباره ونوم اسنیپا، انجام تراکنش در اسنیپا و مینت NFT

۱- همانطور که پیش‌تر توضیح داده شد، یک توییت درباره این قابلیت جدید ونوم منتشر کنید

۲- وارد اسنیپا شوید، کیف پول خود را متصل کنید، Join Venom Testnet را انتخاب و تراکنش را تایید کنید. بعد از تایید و انجام تراکنش به صفحه ونوم برگردید و گزینه Check را بزنید.

۳- توکن غیرمثلی (NFT) خود را ضرب کنید.

تسک نهم: Numi 

نومی تسک جدیدی است که به کمپین تست نت ونوم و ایردراپ احتمالی آن اضافه شده است. Numi اولین متاورس با تم گرافیکی انیمه است که قرار است مبتنی بر این بلاکچین راه اندازی شود. برای ورود به صفحه انجام تسک‌های نومی از این لینک استفاده کنید.

لازم به ذکر است در صورتی که قبل مراحل دیگر را انجام داده‌اید و توکن‌های آزمایشی را دریافت کرده باشید، ده عدد توکن Numi‌ به ولت ونوم شما به صورت خودکار اضافه می‌شود.

ایردراپ ونوم

مراحل: مشاهده ویدئوی معرفی نومی، دنبال کردن نومی در توییتر، خرید یک NFT‌ در بازار NFT‌ نومی،‌ دریافت NFT پاداش

۱- با انتخاب گزینه Play‌ در تسک اول ویدئوی معرفی متاورس نومی را در یوتوب تا انتها تماشا کنید، سپس به صفحه تسک‌ها برگردید.

۲- روی گزینه Follow بزنید و توییتر نومی را دنبال کنید

۳- با استفاده از این لینک وارد بازار نومی شوید و یک NFT با قیمت حداکثر ۱۰ Numi را انتخاب کنید. روی گزینه Buy Now کلیک کنید و با صفحه جدیدی که برایتان باز می‌شود در این بازار ثبت نام کنید. در صورتی که به درستی ثبت نام کنید با استفاده از گزینه Connect ولت در گوشه‌ی بالا صفحه می‌توانید کیف پول ونوم خود را متصل کنید.

بعد از متصل کردن ولت،‌ توکن مد نظر خود را خریداری کنید؛ پس از تکمیل آن به صفحه اصلی تسک‌ها برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

(در صورتی که NFT را به درسی خریداری کنید با تصویر زیر روبه‌رو خواهید شد)

ایردراپ ونوم

۴- توکن NFT‌ پاداش تسک را با استفاده از گزینه Mint دریافت کنید.

تسک دهم برای دریافت ایردراپ ونوم: Ylide 

در راستای ادامه بروزرسانی‌های ایردراپ پرطرفدار ونوم،‌به تازگی پلتفرم ylide‌ و تسک‌های آن به تست نت ونوم اضافه شده‌اند. Ylide یک پروتکل W2W یا شخص به شخص غیرمتمرکز است که با هدف برقراری ارتباط میان ولت‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بر بستر شبکه ونوم توسعه یافته است.

رمزارز رایگان

مراحل: دنبال کردن ylide در توییتر، ارسال یک پیام درون بلاکچینی، ضرب NFT

۱- با انتخاب گزینه Follow حساب توییتری Ylide را دنبال کنید و سپس گزینه Check‌ را برای تایید این فرایند انتخاب کنید

رمزارز ونوم

۲- با استفاده از این لینک وارد فضای ylide شوید و کیف پول ونوم خود را متصل کنید. سپس یک پیام در این شبکه اجتماعی ارسال کنید. (مطابق عکس بالا)

بعد از انجام این کار به صفحه اصلی برگردید و گزینه Check‌را انتخاب کنید

۳- NFT این تسک را با استفاده از گزینه Mint دریافت کنید.

تسک یازدهم

آخرین بروزرسانی ایردراپ پرطرف‌دار ونوم، مربوط به یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر این بلاک‌چین به نام Gravix است. این صرافی غیرمتمرکز امکان معامله در طیف بسیار گسترده‎‌ای از بازارها به همراه امکاناتی مثل معاملات اهرم دار (Leverage) و کارمزدهای پایین را ارائه می‌دهد.

بروزرسانی ایردراپ ونوم – ۲۴/۰۴/۱۴۰۲

مراحل: دنبال‌کردن حساب Gravix در توییتر، بازکردن یک معامله شورت یا لانگ در این صرافی، ضرب NFT

۱- با انتخاب گزینه Follow، مشابه تسک‌های قبلی حساب کاربری گرویکس را به آدرس Gravix_io در توییتر دنبال کنید.

۲- سپس با استفاده از این لینک وارد صرافی گرویکس شوید و ولت ونوم خود را متصل کنید.

بعد از اتصال کیف پول، می‌بایست یک معامله در این صرافی باز کنید و برای این کار احتیاج به توکن USDT در شبکه ونوم دارید. برای این کار با استفاده از تسک‌های قبلی میزان موجودی Venom خود را بالا ببرید و در تسک سوم (Web3.World) توکن‌های ونوم خود را تبدیل به تتر کنید.

سپس جفت‌ارز مد نظرتان را (از گوشه بالا سمت چپ) انتخاب کنید و در کادر سمت راست مقدار توکنی که می‌خواهید وارد معامله کنید و ضریب معامله و جهت معامله را انتخاب کنید. در نهایت با استفاده از گزینه بنفش‌رنگ، معامله خود را باز کنید. در صورتی این مرحله را به‌درستی طی کرده باشید در کادر پایین صفحه معامله باز خود را مشاهده می‌کنید.

بعد از گذشت چند ثانیه معامله خود را (با استفاده از گزینه ضربدر) ببندید و به وب‌سایت ونوم برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- توکن NFT این تسک را با استفاده از گزینه Mint ‌دریافت کنید.

تسک دوازدهم

تسک دوازدهم پروژه ونوم مربوط یک پروژه پیام‌رسان بلاکچینی غیرمتمرکز و امن به نام QAMON است که سرویسی مشابه جی‌میل گوگل است.

ایردراپ ونومر

مراحل: دنبال کردن حساب QAMON در توییتر، ارسال ایمیل، ضرب NFT

۱- با انتخاب گزینه Follow حساب کاربری این پلتفرم را به آدرس Qamon_io در توییتر دنبال کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد این پلتفرم شوید و کیف پول ونوم خود را متصل کنید.

ایردراپ ونوم

 

سپس روی گزینه Compose email کلیک کنید و ایمیلی را ارسال کنید. دقت داشته باشید که در قسمت آدرس مقصد می‌بایست آدرس یک کیف پول مبتنی بر شبکه ونوم را وارد کنید. در صورت ارسال موفقیت آمیز ایمیل با تصویر زیر روبه رو خواهید شد:

ایردراپ ونوم

به وب‌سایت ونوم برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- توکن NFT خود را ضرب و دریافت کنید.

تسک سیزدهم : Venom Burn

تسک سیزدهم مختص به یک پروتکل داخلی از پلتفرم ونوم است. این پروتکل Token Burn نام دارد و مربوط به فرایند توکن سوزی و ضد تورمی شدن توکن Venom است.

ایردراپ

مراحل: دنبال کردن حساب VenomBurn در توییتر، سوزاندن توکن VENOM، ضرب NFT

۱- در صورتی که مقدار کمی از توکن ونوم برایتان باقی مانده است قبل از شروع این تسک پیشنهاد می‌کنیم مقداری توکن تستی را با استفاده از آموزش‌های ابتدای متن دریافت کنید.

۲- سپس حساب کاربری Venom Burn در توییتر را با استفاده از گزینه Follow دنبال کنید. با استفاده از این لینک وارد وبسایت Venom Burn شوید. کیف پول خود را متصل کنید و با استفاده از گزینه Burn Your Venom وارد پنل توکن سوزی شوید.

در کادر اول تعداد توکن مدنظر برای توکن سوزی را انتخاب کنید و در کادر دوم یکی از اسامی را به دلخواه انتخاب کنید. تراکنش را تایید کنید و پس از تکمیل آن به صفحه ونوم بارگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- توکن NFT خود را مینت و دریافت کنید.

تسک چهاردهم

مراحل: دنبال کردن حساب OneArt در توییتر، ضرب توکن NFT،‌ دریافت توکن NFT

۱- با استفاده از گزینه Follow مشابه تسک‌های قبلی صفحه پلتفرم OneArt‌ را در توییتر دنبال کنید.

۲- اپلیکیشن OneArt را در یکی از سیستم عامل‌های Android‌ و iOS‌ نصب کنید. بعد از نصب روی گزینه Import کلیک کنید و با استفاده از کلمات امنیتی ولت Venom خود، وارد اپلیکیشن شوید. بعد از ورود به اپلیکیشن، بعد از دریافت اطلاعات حساب شما از بلاکچین ونوم، پیشنهاد ساخت NFT خوشامدگویی برای شما ظاهر می‌شود.

روی گزینه Mint NFT کلیک کنید و بعد از ضرب آن به صفحه تسک‌های ونوم برگردید و گزینه Check‌ را انتخاب کنید.

۳- در نهایت روی گزینه Mint کلیک کنید و توکن پاداش انجام تسک خود را دریافت کنید.

تسک پانزدهم: Valicit

ایردراپ رایگان

پلتفرم Valivit یک سامانه کامل خرید و فروش بلیط است که می‌توان از آن در رویدادهای متفاوتی استفاده کرد.

مراحل: دنبال کردن حساب کاربری Valicit در توییتر، خرید بلیط رویداد Numi، دریافت NFT

۱- همانند تسک‌های قبلی حسابی کاربری Valicit_tix‌را در X (توییتر سابق) دنبال کنید و گزینه Check را انتخاب کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد صفحه رویداد Numi در وبسایت Valicit شوید. روی گزینه Buy ticket‌ و سپس گزینه Buy کلیک کنید. خرید این بلیط به یک توکن ونوم احتیاج دارد.

ایردراپ venom

نام و ایمیل مدنظر خود را وارد کنید و روی گزینه Buy Now کلیک کنید. در صفحه جدید گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید و کیف پول خود را متصل کنید. پس از اتصال موفق گزینه Mint Ticket‌ را انتخاب کنید. سپس به صفحه ونوم برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- مشابه تسک‌های قبلی توکن NFT این تسک را دریافت کنید.

تسک شانزدهم: Segmint

مراحل: دنبال کردن حساب کاربری Segmint در توییتر، ضرب یک سگمنت در پلتفرم، دریافت NFT

۱- همانند تسک‌های قبلی حسابی کاربری Segmintapp را در X (توییتر سابق) دنبال کنید و گزینه Check را انتخاب کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد وبسایت سگمینت شوید، کیف پول خود را متصل کنید. سپس یک خانه از خانه‌های موجود را انتخاب کنید و روی گزینه Mint Segment کلیک کنید. کادرهای لازم را پر کنید و روی گزینه Mint Segment کلیک کنید. سپس به صفحه ونوم برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- مشابه تسک‌های قبلی توکن NFT این تسک را دریافت کنید.

تسک هفدهم: Everplay

مراحل: دنبال کردن حساب کاربری Everplay در توییتر، خرید Venom Pass در پلتفرم، دریافت NFT

۱- همانند تسک‌های قبلی حسابی کاربری Everplaygg را در X (توییتر سابق) دنبال کنید و گزینه Check را انتخاب کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد وبسایت Everplay شوید و کیف پول خود را متصل کنید. گزینه Venom Pass‌ و سپس Buy Now را انتخاب کنید. سپس به صفحه ونوم برگردید و روی گزینه Check کلیک کنید.

۳- مشابه تسک‌های قبلی توکن NFT این تسک را دریافت کنید.

بروزرسانی ایردراپ ونوم ۲۹/۰۷/۱۴۰۲

تسک هجدهم: OneArt

مراحل: دنبال کردن حساب کاربری OneArt در توییتر، نصب برنامه اندروید یا iOS والت وان آرت و مینت NFT خوش‌آمد گویی، دریافت NFT

۱- ایتدا وارد صفحه تسک‌های وان آرت شوید و حساب کاربری Art_Wallet را در توییتر دنبال کنید.

۲. سپس با استفاده از این لینک  اپلیکیشن اندروید یا iOS کیف پول را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

۳. پس از نصب نرم افزار و وارد کردن عبارت کلیدی شخصی خود (۱۲ کلمه) وارد کیف پول می‌شوید. در بدو ورود با صفحه زیر مواجه می‌شوید. بر روی کلید Mint Yout NFT لمس کنید.

۴. پس از مینت NFT خوش آمدگویی، به صفحه تسک‌ها بازگردید و NFT ونوم خود را مینت کنید.

تسک نوزدهم: Chainspot

مراحل: دنبال‌کردن حساب کاربری Chainspot در توییتر، دریافت توکن CST و انتقال آن از شبکه BSC به شبکه ونوم، دریافت NFT

۱- مشابه تسک‌های قبلی حساب کاربری Chainspot را در X (توییتر سابق) دنبال کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد صفحه Chainspot شوید و کیف پول متامسک و ونوم خود را متصل کنید. با استفاده از گزینه Claim، ده واحد توکن CST دریافت کنید.

نکته: توجه داشته باشید که برای Claim توکن های CST باید شبکه را از داخل کیف پول متامسک خود بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) قرار دهید.

نکته مهم: دریافت این توکن‌ها و انتقال آن به شبکه ونوم شامل پرداخت کارمزد به‌صورت توکن BNB خواهد بود.

۳- ۱۰ توکن CST را از طریق بریج به شبکه ونوم منتقل کنید.

درصورتی‌که تراکنش خود را به‌درستی انجام دهید با تصویر زیر رو‌به‌رو خواهید شد. پس از اتمام تراکنش به صفحه تسک‌های ونوم برگردید و با انتخاب گزینه Check فعالیت خود را تایید کنید.

بریج ونوم

۴- توکن NFT خود را دریافت کنید.

تسک بیستم: Ventory

دریافت ایردراپ

مراحل: دنبال کردن صفحه کاربری Ventory در توییتر، ضرب NFT در پلتفرم Ventory، دریافت NFT

۱- مشابه تسک‌های قبلی حساب کاربری Chainspot را در X (توییتر سابق) دنبال کنید.

توکن ونوم

 

۲- با استفاده از این لینک وارد صفحه اصلی Ventory شوید و کیف پول خود را متصل کنید. کمی صفحه را به پایین اسکرول کنید و گزینه Mint NFT را انتخاب کنید. پس از اتمام تراکنش به صفحه تسک‌های ونوم برگردید و با انتخاب گزینه Check فعالیت خود را تایید کنید.

۳-توکن NFT خود را دریافت کنید.

تسک بیست‌و‌یکم: VenomArt

مراحل: دنبال کردن صفحه کاربری VenomArt در توییتر، ضرب NFT در پلتفرم VenomArt، دریافت NFT

۱- مشابه تسک‌های قبلی حساب کاربری VenomArt را در X (توییتر سابق) دنبال کنید.

۲- با استفاده از این لینک وارد صفحه ونوم آرت شوید.

رمزارز رایگان

۳- روی کلید Mint NFT کلیک کنید و در پنجره باز شده مانند تصویر زیر، تیک تایید را پر کنید و گزینه Confirm Mint را انتخاب کنید.

ایردراپ ونوم

۴- به صفحه تسک‌ها بازگردید و توکن NFT خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

پروژه ونوم یک اکوسیستم بزرگ و کامل را شامل می‌شود. ماموریت بنیاد Venom ارائه شفافیت و نوآوری به صنعت کریپتوکارنسی به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه بلاکچین است. ایردراپ این پروژه هنوز رسما تایید نشده اما احتمال انجام آن نیز زیاد است؛ زیرا بنیاد ونوم ۲۲ درصد از توکن‌های پروژه را برای جامعه در نظر گرفته است. با انجام مراحل ذکر شده و ضرب NFT ها شانس خود را برای دریافت ایردراپ ونوم افزایش می‌دهید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۱۵ دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

15 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
10 ماه ها قبل

سلام اگر ۵۰ تا توکن ونوم را دریافت کنیم و تسک ها را انجام‌ ندهیم آیا این ۵۰ تا در آینده برایمان میتونه سود آور باشه یعنی خود ونوم توکنی است که در آینده مثل اتریوم لیست خواهد شد یا نه این ۵۰ تا دریافتی کلا بی ارزش میشه ؟

علیرضا
علیرضا
10 ماه ها قبل

سلام. سایت Oasis.Gallery باز نمیشه

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
10 ماه ها قبل
پاسخ دهید  علیرضا

سلام روز بخیر ، علیرضا عزیز با یک مرورگر دیگه امتحان کنید

Hosseini
Hosseini
10 ماه ها قبل

عالی بود🙏

حامد
حامد
9 ماه ها قبل

سلام.۲دلاری که باید درولت باشد هر ولتی میتواند باشدمث تراست ولت؟ممنون از توضیحاتتون

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
9 ماه ها قبل
پاسخ دهید  حامد

سلام حامد عزیز، وقت بخیر
در تمامی کیف پول هایی که امکان Connect Wallet را داشته باشند می توانید واریز کنید
لطفا دقت کنید،
مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد و صرفا آموزش دریافت ایردراپ پروژه ونوم می باشد

حامد
حامد
8 ماه ها قبل

سلام. اگه چندتا تسک رو فقط تکمیل کنیم شامل ایردراپ میشیم.؟ ممنون

سهیل
سهیل
7 ماه ها قبل

سلام پروژه one art رو با مشکل روبرو شدم

Wrath
Wrath
7 ماه ها قبل

سلام هزینه ای داره ثبت نام ایردراپ ؟

رضا
رضا
7 ماه ها قبل

من هر چقدر تلاش میکنم تسک ها را انجام بدم این پیام میاد
Your task is being checked, please make sure that you have completed the task and check back in a few minutes

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

15
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx