پیشنهاد سوزاندن ۸۰ درصدی توکن های دوج چین

دوج چین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1460 نفر

کاهش عرضه دوج چین

دوج چین  در میان جامعه میم کوین که با آغوش باز از آن استقبال کرده اند، بسیار محبوب بوده است. توکن بومی نیز با توجه به اینکه در بازار نزولی راه‌اندازی شد، خوب عمل کرده است، اما همانطور که انتظار می‌رفت، زمستان کریپتو در نهایت به آن رسید. با توجه به این موضوع، توسعه دهندگان Dogechain کاهش شدید عرضه دارایی دیجیتال را پیشنهاد کرده اند و جامعه نیز از آنها حمایت کامل کرده است.

کاهش عرضه یک ارز دیجیتال مفهوم جدیدی نیست و پروژه‌ها همیشه این کار را برای کاهش عرضه و افزایش تقاضا انجام می‌دهند که باعث افزایش ارزش توکن می‌شود. با این حال، چیزی که پیشنهاد دوج چین را متمایز می‌کند، میزان عرضه‌ای است که آنها برای سوزاندن آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

در پیشنهادی با عنوان “سوزاندن بزرگ” که در ۲۳ اکتبر ارائه شد، بنیاد Dogechain می خواهد ۸۰٪ از کل عرضه توکن رسمی خود را بسوزاند. اگر این کار را انجام دهد، یکی از بزرگترین توکن سوزی های موجود در تاریخ خواهد بود، و برای رای دادن به این پیشنهاد در اختیار جامعه گذاشته شده است.

به روز رسانی های جامعه نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق از توکن سوزی حمایت می کنند. یک توییت اخیر نشان داد که آستانه رای مورد نیاز با ۵۵۰ میلیون رای از قبل وارد شده است و ۹۹.۹٪ موافق سوزاندن ۸۰٪ از عرضه بودند.

قرار است رای گیری سه روز دیگر تا بیست و هشتم ادامه داشته باشد و تا آن زمان تصمیم رسمی اعلام خواهد شد. با این حال، با توجه به پیشرفت فعلی آرا، انتظار می‌رود که Dogechain پس از پایان رای‌گیری، این پیشنهاد را پیش ببرد.

طبق داده‌های Coingecko، دوج چین دارای ۱ تریلیون توکن است. یکی از اتفاق هایی که در اثر عرضه بالا صورت میگیرد این است که به دلیل وجود سقف های غیر واقعی بازار در چنین قیمت هایی، ارزش یک توکن را به شدت محدود می کند.

 قیمت دوج چین

                                                                            نمودار قیمت دوج چین

در حال حاضر، قیمت دوج چین به ۰.۰۰۱۵ دلار در حال حرکت است و حذف ۸۰ درصد از عرضه، آن را به یک توکن با ارزش تر تبدیل می کند. قبلاً علامت‌گذاری یک میم کوین با پتانسیل عملکرد خوب در بازار را نشان داده است و سوزاندن فقط این روند را تسریع می‌کند.

این میم کوین اکنون دارای بیش از ۲۵۰۰۰۰ کیف پول با بیش از ۱ میلیون تراکنش در یک دوره ۲۴ ساعته است. داده های Coingecko نشان می دهد که در روز گذشته بیش از ۱۰ میلیون دلار حجم معاملات داشته است. با این حال، به نظر می رسد دوج چین نتوانسته است با بهبود فعلی بازار همراه شود زیرا قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx