اطلاعات مربوط به یک صرافی ارز دیجیتال در موتور جستجو گوگل ناپدید شد

صرافی ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

گوگل موظف به بازگشت اطلاعات این صرافی شده است

شرکت آلفابت، اپراتور موتور جستجوی گوگل، پس از ناکامی در تولید داده‌ها در صرافی ارز دیجیتال منحل شده ،( BTC-e در سال ۲۰۱۶.) موافقت کرده است که روند انطباق قانونی خود را در اولین توافقی در نوع خود با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) بهبود بخشد.

وزارت دادگستری روز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد، به عنوان بخشی از این قطعنامه، گوگل موافقت کرد که “برنامه انطباق با روند قانونی خود را اصلاح و ارتقا دهد تا از پاسخگویی به موقع و کامل به فرآیندهای قانونی مانند احضار و حکم های جستجو” همانطور که توسط مقامات قانونی مربوطه نیاز است، اطمینان حاصل شود.
همچنین یک شخص ثالث و حرفه‌ای مستقل در زمینه انطباق نیز حفظ خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که گوگل به تعهدات خود عمل می‌کند. این شرکت همچنین باید هر شش ماه یکبار گزارش‌هایی ارائه کند تا دولت بتواند پیشرفت شرکت را پیگیری کند.
BTC-e در سال ۲۰۱۷ توسط اداره تحقیقات فدرال (FBI) به اتهام پولشویی پس از رسیدگی به حدود ۹ میلیارد دلار آمریکا از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۱۱ تا آن زمان، تعطیل شد.
گوگل حکم جستجوی وزارت دادگستری در سال ۲۰۱۶ برای اطلاعات مربوط به شرکت را با استفاده از یک سابقه قانونی که حکم جستجو را فقط برای داده‌هایی که در خاک ایالات متحده نگهداری می‌شوند قابل اجراست، عقب نشینی کرد، در حالی که به دلیل ردپای جهانی گوگل مشخص نیست که دقیقاً چه داده‌هایی را باید ارائه کند. .
در حالی که کنگره ایالات متحده قانون CLOUD را در سال ۲۰۱۸ تصویب کرد که مشخص می کرد همه داده ها در چنین مواردی از نظر قانونی باید ارائه شوند، گوگل بعداً گزارش داد که برخی از داده ها قبلاً حذف شده اند.
درآمد گوگل در سه ماهه سوم نتوانست انتظارات را برآورده کند زیرا در روز سه‌شنبه گزارش درآمد ۶۹ میلیارد دلاری را برای سه‌ماهه‌ای منتشر کرد، زیرا این غول رسانه‌ای برای رقابت با پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، تیک تاک تلاش می‌کرد. سهام این شرکت در معاملات بعد از ساعت ۵ درصد سقوط کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx