پیشنهاد سوزاندن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فلوکی اینو تصویب شد

فلوکی اینو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 653 نفر

رای مثبت قاطع به توکن سوزی

انجمن فلوکی اینو (Floki Inu) به پیشنهاد حکومتی اخیر که به دنبال سوزاندن ۴.۲ تریلیون توکن FLOKI در یک پل زنجیره ای و کاهش مالیات تراکنش بود، رأی مثبت داد. به گفته توسعه دهندگان، این پیشنهاد با اکثریت ۹۹.۹۷ درصدی رای موافق به سوزاندن توکن های پل به تصویب رسید در حالی که ۰.۰۳ درصد مخالف این پیشنهاد بودند. مالیات تراکنش FLOKI به ۰.۳٪ کاهش می یابد و ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ اعمال می شود. این در حالیست که ۴.۲ تریلیون توکن برای همیشه در این ساعت سوزانده می شود.

فلوکی اینو

داده های کوین گکو نشان می دهد که این مقدار توکن تا روز دوشنبه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. سوزاندن توکن ها راهی برای کاهش عرضه است که متعاقباً تا زمانی که سطح تقاضا ثابت بماند، به ارزش هر توکن می افزاید.
به این ترتیب، پیشنهاد فلوکی اینو به خطرات امنیتی مرتبط با پل ها به عنوان یک منطق دیگر اشاره کرد. همانطور که کوین دسک قبلا گزارش داده بود، تنها در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد دلار از پل های زنجیره ای سرقت شده است. در این پیشنهاد آمده است:

«اکسپلویت‌ها و داده‌های بیشتری برای نشان دادن میزان خطری که پل‌های زنجیره‌ای متقابل می‌توانند ایجاد کنند، ظاهر شده‌اند، به خصوص اگر مقدار قابل توجهی از عرضه توکن را در اختیار داشته باشند».

توسعه‌دهندگان در این پیشنهاد اضافه کردند:

«در مورد فلوکی، سواستفاده از پل زنجیره ای اصلی ما تأثیر فاجعه باری بر پروژه خواهد داشت، زیرا این پل در حال حاضر ۵۵.۷ درصد از کل عرضه در گردش FLOKI را در اختیار دارد. این مقدار زیادی است و برای تخلیه استخرهای نقدینگی پروژه و اساساً تخریب پروژه در صورت سواستفاده کافی است.»

توسعه دهندگان فلوکی اینو قبلاً به کوین دسک گفته بودند که این حرکت بخشی از یک طرح گسترده تر برای قرار دادن فلوکی اینو به عنوان یک پروژه مالی غیرمتمرکز جدی (DeFi) است. این تیم در چند ماه گذشته پروژه های در حال انجامی مانند Floki Locker و بازی متاورس والهالا (Valhalla) را راه اندازی کرده است.

پل فلوکی اینو

فلوکی در ابتدا توکن خود را در اتریوم با عرضه کلی ۱۰ تریلیون توکن منتشر کرد، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۱ بر اساس درخواست‌های جامعه به زنجیره سریع‌تر و ارزان‌تر BNB گسترش یابد. این تیم مجبور شد قرارداد دیگری را در زنجیره BNB با مجموع عرضه ۱۰ تریلیون توکن خود راه اندازی کند. با این حال، برای اطمینان از اینکه مجموع عرضه در گردش FLOKI در هر زمان معینی هرگز از مجموع عرضه ۱۰ تریلیون توکن تجاوز نکند، نیاز به یک پل زنجیره ای متقابل داشت و به کاربران اجازه می داد FLOKI خود را از اتریوم به زنجیره بایننس و بالعکس منتقل کنند.

در آن زمان، این تیم ۶۰۰ میلیارد توکن از خزانه خود در اتریوم و زنجیره BNB را برای تأمین سرمایه اولیه برای ایجاد پل استفاده کرد. از آن زمان، اکثر دارندگان، توکن‌های FLOKI خود را روی اتریوم قفل کردند و آن‌ها را به زنجیره BNB منتقل کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx