ورود دادستان کل نیویورک به پرونده سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

دادستان کل نیویورک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

دادستان کل نیویورک به دنبال اطلاعات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال که از مسدود شدن حساب های مرتبط با رمزارزهای خود و سایر مسائل متاثر شده اند، خواسته است که شکایت خود را به دفتر او ارائه کنند.

دفتر دادستان کل نیویورک از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دعوت کرده است تا مشکلات به وجود آمده را به این بخش گزارش دهند.

درخواست دادستان کل نیویورک از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

دادستانی نیویورک به شکایت سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال رسیدگی می کند.

یک فراخوان جدید برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از طرف دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، داده شده است. دادستان کل نیویورک از کسانی که امکان دسترسی به حساب های مرتبط با ارزهای دیجیتال خود را ندارند و یا این که توسط افراد سود جو در زمینه ارزهای دیجیتال فریب خورده اند خواست که درخواست شکایت خود را به دفترش ارائه کنند. سرمایه گذاران می توانند شکایات خود را از طریق پورتال افشاگری ناشناس یا دفتر حفاظت از سرمایه گذاران ثبت کنند.

اطلاعیه امروز نشان می دهد که بسیاری از شرکت‌های ارزهای دیجیتال طی رکود اخیر بازار کریپتو، برداشت‌های مشتریان را متوقف کرده‌اند. این شرکت ها عموما تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج و یا اعلام ورشکستگی کرده اند.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، مسائل جاری در بازار ارزهای دیجیتال را «نگران‌کننده» خواند و خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال علیرغم سودهای وعده داده شده، «پول‌هایی را که به سختی به دست آورده‌اند از دست داده‌اند.»

در بیانیه مطبوعاتی این دفتر به طور خاص به سقوط استیبل کوین TerraUSD اشاره شده است. همچنین اشاره می‌کند که شرکت های  انکر، سلسیوس، وویجر و استیبل گینز همه برداشت‌های کاربران خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

این بیانیه به صراحت به سایر شرکت‌هایی که برداشت‌ها را به حالت تعلیق درآورده‌اند. مانند کوین فلکس، زیپ مکس و Vauld اشاره نکرد. با این حال، از همه سرمایه گذاران دعوت شده است که شکایت خود را به دفتر دادستان کل ارائه دهند.

نیویورک و با ارزهای دیجیتال

نیویورک از لحاظ تاریخی یک سیاست سختگیرانه در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. دفتر دادستان کل نیویورک قبلاً علیه شرکت های رمزنگاری مانند بیتفینکس و کوینسید اقدام کرده بود. همچنین در گذشته شرکت های Nexo و سلسیوس را نیز هدف قرار داده است.

در همین حال، وزارت خدمات مالی نیویورک بر مجوز انحصاری خود “BitLicense” تاکید می کند. دریافت این مجوز بسیار سخت است; بطوریکه در سال ۲۰۲۰ تنها ۲۵ شرکت این مجوز را دریافت کرده بودند و اجازه فعالیت دارند.

در ماه ژوئن، سنای ایالت نیویورک یک لایحه استخراج ارزهای دیجیتال را امضا کرد; که استخراج ارزهای دیجیتال را در این ایالت محدود می کند.

هرچند که اطلاعیه امروز بیان نمی کند که مقامات قصد دارند اقدامات بیشتری علیه شرکت های رمزنگاری انجام دهند یا خیر. ولی اطلاعات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می تواند در این راستا مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهری
مهری
2 ماه ها قبل

سلام من الان دارایی هایم را که تو صرافی کوینکس بود رو به خاطره اینکه با ای پی نیویورک ثبته نام کردم انتقال دادن به دادستانی نیویورک چطوری برگردونم هر چی ایمیل میزنم پاسخگو نیستن

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  مهری

سلام روز بخیر، باید از واحد پشتیبانی صرافی کوینکس اقدام فرمایید.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx