خرید اولین ساختمان ادرای به صورت NFT در نیویورک

NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

با افزایش علاقه به خرید زمین در متاورس، اولین ساختمان اداری توکن غیرقابل تعویض (NFT) در شهر نیویورک فروخته شد.

NFT با مساحت ۴۷۰۰ متر مربع که در خیابان ۳۷ غربی ۴۴ واقع شده است، به عنوان یک دارایی دیجیتال غیرقابل برگشت عمل می کند که هدف آن کسب درآمد و تایید مالکیت بر دارایی های دیجیتال ساختمان است و توسط یک توسعه دهنده املاک و مستغلات،Azul خریداری شد.

این سازه ۱۶ طبقه که نقش معماری در املاک و متاورس را زیر سوال می برد توسط پروژه های مجتمع طراحی شده است و فروش آن را در ابتدای سپتامبر اعلام کرد. علاوه بر این، ۴۴W37 NFT بر روی بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز اتریوم  ساخته شد و تنها با ۱ اتریوم به ارزش ۱۳۰۰ دلار فروخته شد.

خوزه کروز جونیور، بنیانگذار پروژه های مجتمع، پروژه های مجتمع گفت:

NFTها جدید نیستند. اسکن‌های سه‌بعدی ساختمان‌ها هم چیز جدیدی نیست،  چیزی که جدید است ادغام این فناوری‌ها با ابزار بلاک چین است که به مالکان ساختمان امکان می‌دهد مشابه نحوه انجام این کار با دارایی‌های فیزیکی خود  دارایی‌های دیجیتالی خود را ایجاد کنند مالکیت ان ذا داشته باشند و تراکنش و کسب درآمد کنند .

بدون نیاز به نگرانی در مورد ناراحتی انتقال مالکیت، مالکان می توانند دارایی های دیجیتال خود را توسعه دهند، در اختیار داشته باشند، بفروشند و کسب درآمد کنند.

این بدان معناست که به جای فروش یا خرید ملک واقعی، شخص با دارایی های دیجیتال مانند عکس ها، اسکن های سه بعدی، پلان های طبقه، تورهای مجازی و گزارش های موقعیت مکانی معامله می کنند. از آنجایی که در هنگام استفاده از NFT این روند معامله تسریع می شود، خریدار می تواند ملکی را در عرض چند دقیقه مالک شود.

NFTها پتانسیل وضع قوانین مالکیت دقیق را نه تنها در املاک بلکه در مالکیت معنوی نیز فراهم می کنند. «۴۴W37» مانند بسیاری از آسمان‌خراش‌های دیگر در منهتن، می‌تواند آغاز عصر جدیدی در معماری و املاک و مستغلات در کلان‌شهرها باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx