اخبار توکن های غیرمثلی (NFT) در هفته گذشته

توکن های غیرمثلی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

ساختار حاکمیتی Magic Eden دلیلی برای بحث

پیشنهاد ساختار حق امتیاز جدید در مجیک ادن، بزرگترین بازار NFT سولانا، جامعه توکن های غیرمثلی سولانا را در یک بحث داغ قرار داده است. ساختار جدید، با عنوان “متاشیلد”، خریداران NFT را هدف قرار می دهد به طوری که هنگام خرید NFT از حق امتیاز سازنده اجتناب می کنند. این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد تا حق امتیاز را نسبت به واترمارک‌ها تغییر دهند، که پس از پرداخت هزینه حق امتیاز مربوطه، می‌توان آن را حذف کرد. با این حال، برخی از کاربران ادعا کردند که حق امتیاز موضوع مهمی نیست.

لانچر اپیک گیمز از اولین بازی مبتنی بر NFT پشتیبانی می کند

تعداد بسیار کمی از توسعه دهندگان و ناشران اصلی بازی تمایل خود را برای تعامل با توکن های غیرمثلی یا بلاک چین ها نشان داده اند. با این حال، این مورد برای Epic Games صادق نیست. تیم سوئینی، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز دری باز برای تعامل با این فضا نشان داده است و بیان کرده است که هر توسعه‌دهنده‌ای که باید با آن تعامل داشته باشد.

یوگا لبز و شایعه سازی‌ها

آیا خالقان میمون‌های کسسل برای انتشار بعدی خود برنامه ریزی می کنند؟ در یک گزارش گمانه‌زنی در هفته گذشته، «میمون‌های مکانیکی»، نسخه‌ای ظاهراً آتی که شایعه شده است آخرین پروژه مشتق شده یوگا است، مشخص شده است. بنا بر گزارش ها، این پروژه با هدف افزایش ۵۰ میلیون دلاری، قصد داشت تا قبل از پایان سال وارد بازار شود. گارگا، یکی از بنیانگذاران یوگا، به سرعت این گزارش را رد کرد و در توییتی که به داستان اشاره می کرد، صرفاً عبارت «اخبار جعلی» را منتشر کرد.

Doodles و دور اصلی جمع آوری کمک های مالی

الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران ردیت و مالک قدیمی «Doodle» آخرین دور سرمایه گذاری سهام برای پروژه توکن های غیرمثلی را رهبری کردند و «Doodles» را با افزایش ۵۴ میلیون دلاری که توسط شرکت تحت رهبری اوهانیان Seven Seven Six هدایت می شد، مهر و موم کردند. اوهانیان از به اشتراک گذاشتن احساسات صعودی خود در مورد NFT ها خجالتی ندارد و این موضوع در اینجا مشخص است، زیرا افزایش درآمد Doodles آنها را در ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار تضمین می کند. بسیاری از اعضای انجمن توکن های غیرمثلی از دیدن این پروژه که چنین ارزش گذاری بالایی دارد، شگفت زده شدند، به ویژه با توجه به انتقاداتی که در گذشته پیرامون جنبش آرام Doodle در بازار وجود داشت. پروژه ۱۰۰۰۰ ضرابخانه در حال حاضر دارای طبقه ای در حدود ۸ اتر است که در مقایسه با اوج ۳۵+ ETH پروژه که فقط سه ماه پیش بود، یک عدد متوسط است.

همکاری جدید استارباکس با پالیگان

استارباکس در حال ادغام یک مکانیسم پاداش جدید است که از توکن های غیرمثلی ها استفاده می کند، پروژه ای که مدت هاست در حال انجام است اما ظاهرا بالاخره در حال تکمیل پاره ای از مراحل است. هفته گذشته، گام بعدی در راه اندازی برنامه پاداش NFT زنده شد، زیرا استارباکس آخرین همکاری خود را با بلاک چین پالیگان اعلام کرد. استارباکس این برنامه را “ادیسه” می نامد و انتظار می رود برنامه پاداش فعلی را تحسین کند و همچنین شامل یک بازار NFT باشد.

چه شکلی خواهد بود؟ هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد، انتظار می رود که کاربران بتوانند دارایی های دیجیتالی را به دست آورند که به آنها «مهر سفر» لقب گرفته است، و برادی بروئر مدیر ارشد اجرایی استارباکس اظهار داشت که این شرکت دارای یک تمایل به برنامه “فوق العاده آسان و در دسترس” باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx