ریپل میتواند برنده این دادگاه شود

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 557 نفر

شانس ریپل برای “پیروزی بسیار بزرگ” در برابر SEC در آخرین پرونده افزایش می یابد

پس از یک نبرد حقوقی طاقت فرسا دو ساله، ممکن است به زودی گرد و غبار در پرونده ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فروکش کند.

در آخرین پرونده دادگاه، آزمایشگاه ریپل و دو مدیر ارشد از دادگاه خواسته اند که یک حکم خلاصه به نفع آنها صادر کند و مدعی شده اند که SEC نتوانسته ادعای خود را بر علیه آنها مطابق قانون ثابت کند.

در این طرح، متهمان استدلال می‌کنند که SEC در ارائه شواهد کلیدی، ادعاهایی مبنی بر اینکه تمام XRP، یک قرارداد سرمایه‌گذاری با شرکت ریپل بوده و بنابراین یک اوراق بهادار تحت قوانین اوراق بهادار فدرال است، ناکام مانده است.

با استناد به تصمیم در پرونده علیه SEC، متهمان اظهار داشتند که دادگاه عالی معنای اصطلاح قانونی “قرارداد سرمایه گذاری” را با تنظیم سه عنصر کلیدی حل کرده است.

اول، قرارداد سرمایه‌گذاری باید شامل قراردادی بین یک مروج و یک سرمایه‌گذار باشد که حقوق سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند. ثانیاً، آن قرارداد باید تعهدات پس از فروش را به مروج تحمیل کند تا اقدامات خاصی را به نفع سرمایه گذار انجام دهد. ثالثاً، این قرارداد باید به سرمایه گذار این حق را بدهد که در سود حاصل از تلاش های مروج برای ایجاد بازده استفاده از وجوه سرمایه گذار سهیم شود. به گفته متهمان، SEC نتوانسته است هر سه مورد را ثابت کند.

متهمان همچنین ادعا کردند که SEC نمی تواند به طور قانونی دامنه نظارتی خود را به تراکنش های ریپل که در مبادلات ارزهای دیجیتال خارجی یا خارج از محدوده قلمرو قوانین اوراق بهادار ایالات متحده رخ می دهد، گسترش دهد.

علاوه بر این، آنها اختیارات SEC را در مورد دارایی های رمزنگاری شده زیر سوال بردند و استدلال کردند که قانون اوراق بهادار اختیار تنظیم کننده را به پلیس غیر اوراق بهادار نمی دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx