NKN با رشدی ۳۴۰ درصدی به بالاترین سطح خود رسید!

NKN با رشدی 340 درصدی به بالاترین سطح خود رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1893 نفر

NKN با رشدی ۳۴۰ درصدی به بالاترین سطح خود رسید!

NKN همزمان با افزایش تعداد نودهای اجماع کامل در شبکه خود به بیش از ۶۷ هزار، به بالاترین سطح قیمتی خود صعود و به بزرگترین بلاکچین دنیا تبدیل شد.

یکی از نشانه های رشد فصل آلت کوین ها، پروژه های مبهم و کمتر شناخته شده ای هستند که با رشد چشمگیر خود تریدرها را شگفت زده می کنند.

نمودار NKN

نمودار NKN

NKN یک پروتکل و اکوسیستم اتصال شبکه همتا به همتا است. این شبکه از مشوق های اقتصادی برای ایجاد انگیزه در کاربران اینترنت برای اشتراک گذاری اتصالات شبکه و استفاده از پهنای باند استفاده نشده، استفاده می کند.

از زمان راه اندازی اش در ژانویه سال ۲۰۱۸، این پروژه به طور مداوم جامعه فعال خود را گسترش داده، و بی سر و صدا به بزرگترین شبکه بلاکچین در جهان از نظر گره های اجماع کامل و پشتیبانی از این گره ها تبدیل شده است. بر اساس وبسایت این پروژه، در حال حاضر ۶۷۲۶۶ گره در این شبکه فعال هستند.

نقش استیکینگ بایننس در رشد قیمت

زمانی که بایننس در اعلامیه ۱۱ مارس خود اعلام کرد که هولدرهای NKN می توانند با استیک دارایی های خود در حساب های پس انداز بایننس سود سالیانه ۲۰ درصدی داشته باشند، این ارز با سرعت بیشتری شروع به رشد کرد.

از دیگر موضوعاتی که در رشد این رمزارز نقش داشته می توان به معرفی محصولات جدید این پروژه اشاره کرد. یکی از این محصولات پیام رسان nMobile است که ظاهرا توان رقابت با واتس اپ را نیز دارد. nConnect نیز ابزاری برای دسترسی از راه دور است، که اهمیت زیادی به حفظ امنیت و حریم خصوصی می دهد.

به گفته بروس لی (Bruce Li)، بنیانگذار و مدیر عامل NKN، عملکرد NKN طی ماه گذشته عمدتا به بازار صعودی ارزهای دیجیتال و همچنین تمرکز اخیر بر پروژه های مرتبط با زیرساخت وب ۳.۰ مانند فایل کوین (Filecoin) و استورج (Storj) گره خوره است.

لی همچنین در پایان صحبت های خود به نقش و اهمیت ماینرها بر روی NKN اشاره کرد و تمرکز برروی وب ۳.۰ را از دیگر نیروهای محرک این رمزارز یاد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx