قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال به پیام رسان سیگنال اضافه شد!

قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال به پیام رسان سیگنال اضافه شد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1596 نفر

قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال به پیام رسان سیگنال اضافه شد!

پیام رسان سیگنال که توجه ویژه ای به حفظ حریم خصوصی کاربران خود دارد، در بیانیه ای اعلام کرد که نسخه بتا جدیدی از این اپ را منتشر کرده است. نسخه جدید قابلیت پرداخت توسط ارزهای دیجیتال را به این پیام رسان افزوده است.

کاربران iOS این اپ در بریتانیا می توانند هم اکنون پرایوسی کوینی به نام موبایل کوین (Mobile Coin) را ارسال و دریافت کنند. پرایوسی کوین ها نوعی از ارزهای دیجیتال هستند که سابقه تراکنش ها در آنها مثلا برخلاف بیت کوین به صورت عمومی منتشر نمی شود.

گفته می شود که موبایل کوین (MOB) مبتنی بر بخش های اصلاح شده استلار (Stellar) توسعه داده است. اما این رمزارز از بلاکچین خود استفاده می کند. در حال حاضر، موبایل کوین را می توان فقط در FTX که توسط سم بنکمن فراید هدایت می شود، تهیه کرد.

همانطور که می دانید سیگنال به فکر ورود به عرصه ارزهای دیجیتال بوده است. ماکسی مارلین اسپایک (Moxie Marlinspike) توسعه دهنده این اپ،‌ از زمان تاسیس مشاور شبکه فایل کوین بوده است.

بنیاد سیگنال، که یک سازمان غیر انتفاعی است، ماه گذشته پذیرش کمک های مالی در قالب ارزهای دیجیتال را آغاز کرد. مارلین اسپایک در این خصوص گفت:

من دوست دارم در دنیایی باشم که در آن بتوان با استفاده از سیگنال با تراپیست خود صحبت کرد و هزینه آن را هم با سیگنال پرداخت کرد.

فروش دیتای کاربران توسط فیسبوک

اپ های متمرکز بر حریم خصوصی مانند سیگنال از رمزگذاری سرتاسر (end-to-end) استفاده می کنند که امکان خواندن پیام ها توسط شخص سومی ممکن نیست. اما چنین چیزی برای فیسبوک که داده های کاربران خود را می فروشد،‌ صدق نمی کند.

همانطور که در ارزینجا مطالعه کردید، اخیرا اطلاعات شخصی بیش از نیم میلیارد کاربر فیسبوک در یک فورم هک منتشر شده بود، که سهم ایران از این داده ها ۳۰۱ هزار نفر بود.

گفته می شود که مارک زاکربرگ که خود معمولا در برنامه های رقیب حساب کاربری ایجاد نمی کند، اخیرا عضو سیگنال شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx