اطلاعیه بایننس در مورد واریز و برداشت LUNC و USTC

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بایننس از واریز و برداشت LUNC (شاتل) از طریق شبکه اتریوم (ERC20) و شبکه ترا کلاسیک و همچنین USTC (شاتل) از طریق شبکه هوشمند بایننس (BEP20)، شبکه اتریوم، شبکه پالیگان و ترا پشتیبانی می کند. با بسته شدن آتی پل شاتل شبکه کلاسیک، تغییرات زیر اعمال خواهد شد: واریز و برداشت LUNC (شاتل) از طریق […]

بایننس

بایننس از واریز و برداشت LUNC (شاتل) از طریق شبکه اتریوم (ERC20) و شبکه ترا کلاسیک و همچنین USTC (شاتل) از طریق شبکه هوشمند بایننس (BEP20)، شبکه اتریوم، شبکه پالیگان و ترا پشتیبانی می کند. با بسته شدن آتی پل شاتل شبکه کلاسیک، تغییرات زیر اعمال خواهد شد:

  • واریز و برداشت LUNC (شاتل) از طریق شبکه اتریوم و USTC (شاتل) از طریق شبکه هوشمند بایننس (BEP20)، شبکه اتریوم و شبکه پالیگان به طور نامحدود از 07-09-2022 در ساعت 00:00 UTC به حالت تعلیق در خواهند آمد.
  • لطفاً مطمئن شوید که زمان کافی برای پردازش کامل سپرده های LUNC (شاتل) و USTC (شاتل) خود را قبل از 07-09-2022 در ساعت 00:00 (UTC) بگذارید.
  • سپرده های LUNC (شاتل) و USTC (شاتل) پس از این زمان به حساب شما واریز نخواهد شد.
  • کاربران همچنان می توانند توکن های LUNC و USTC خود را از طریق شبکه ترا کلاسیک واریز و برداشت کنند.
  • معاملات اسپات و مارجین برای LUNC و USTC، و همچنین خدمات مربوطه در Binance Earn (مثل بایننس استیکینگ) تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
  • بایننس تمام الزامات فنی مربوط به همه کاربرانی که LUNC (شاتل) و USTC (شاتل) را در حساب های بایننس خود دارند، انجام خواهد داد.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت وجود تعداد زیادی از تراکنش‌های معلق ممکن است پردازش برداشت‌ها بیشتر از حد معمول طول بکشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx