افزایش چشمگیر مشتریان هولدینگ Nu

افزایش مشتریان هولدینگ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

هولدینگ برزیلی  ۵.۷m NU  مشتری در سه ماهه دوم اضافه کرد و تعداد افراد و مشاغلی که از خدمات آن استفاده می کردند به ۶۵.۳ میلیون رسید.

Nu در ماه جولای وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد و طی سه هفته پس از راه اندازی، ۱ میلیون مشتری به پلتفرم Nucripto خود اضافه کرد.

این شرکت بانکداری دیجیتال در سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد کل مشتریان خود را افزایش داد که از حدود ۴۱.۷ میلیون در ژوئن ۲۰۲۱ بیشتر بود. Nu این ارقام را در انتشار درآمد سه ماهه دوم قبل از کنفرانس تلفنی امروز فاش کرد.

Nu محاسبه می کند که ۵۲.۳ میلیون از کل مشتریان خود ( تقریبا ۸۰٪ ) فعال هستند . بر اساس گزارشی که مدیران شرکت اسلاید ارائه کردند، کل این شرکت شامل حدود ۶۳.۳ میلیون مصرف کننده و ۲ میلیون شرکت کوچک و متوسط ​​(SMEs) است.

بزرگترین فعالیت شرکت Nu در کشور اصلی خود برزیل است، جایی که در سه ماهه دوم ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل مشتریان خود را افزایش داد و به ۶۲.۳ میلیون نفر رسید.

Nu همچنین در حال گسترش دامنه فعالیت خود در مکزیک و کلمبیا است که به ترتیب حدود ۲.۷ میلیون و ۳۱۴۰۰۰ مشتری دارد. این شرکت در طول سه ماهه نزدیک به ۷۰۰۰۰۰ مشتری در آن کشورها اضافه کرد.

درآمد این شرکت بانکی در سه ماهه دوم با جهش ۲۳۰ درصدی به ۱.۲ میلیارد دلار بر اساس مبادلات خنثی ارزی رسید.

زیان خالص این هولدینگ در سه ماهه دوم به ۲۹.۹ میلیون دلار در مقایسه با ۱۵.۲ میلیون دلار در سه ماهه مشابه در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت. این شرکت در درآمد خود گفت که این به دلیل “غرامت بیشتر مبتنی بر سهم و اثرات مالیاتی مرتبط در سه ماهه” بود. رهایی.

درآمد خالص  شرکت در سه ماهه دوم ۱۷ میلیون دلار بود که نسبت به ۱۶.۵ میلیون دلار در دوره سال قبل افزایش داشت

مؤسسه مالی اصلی Nu، NuFin، سرمایه تعدیل شده ۳.۹ میلیارد دلاری را در پایان ژوئن گزارش داد. از این میزان ۷۹ درصد پول نقد یا معادل نقدی بوده است.

هولدینگ نو نیز امروز تغییراتی را در ساختار مدیریتی خود اعلام کرد و یوسف لاهریچ، مدیر عملیات، علاوه بر نقش فعلی، سمت ریاست را نیز بر عهده گرفت. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «اکنون مستقیماً عملیات، بودجه و عملکرد معیارهای کلیدی را برای محصولات جهانی، پلت‌فرم‌های جهانی، عملیات بازار و عملکردهای شرکتی مدیریت خواهد کرد». این شرکت تغییرات مدیریتی دیگری مانند کریستینا جونکیرا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل برزیل، اضافه کردن نقش مدیر ارشد رشد ایجاد خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx