کسب مجوز از سازمان اوراق بهادار کانادا توسط صرافی Crypto.com

صرافی Crypto.com
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

امضای توافق نامه صرافی Crypto.com با سازمان اوراق بهادار کانادا

Crypto.com اولین صرافی ارزهای دیجیتال است که متعهد به ارائه خدمات مرتبط به بیت کوین و ارزهای دیجیتال مطابق با قوانین کمیسیون اوراق بهادار انتاریو می شود. سندی که تعهد پیش ثبت نام نامیده می‌شود در تمام حوزه‌های قضایی کانادا به رسمیت شناخته شده است و نشان دهنده پیروی صرافی Crypto.com از مقررات ارائه شده توسط مرکز تجزیه و تحلیل معاملات و گزارش‌های مالی کانادا (FINTRAC) و (AMF) در کبک است.

صرافی Crypto.com به عنوان یک کسب وکار خدمات پولی تحت قوانین مرکز تجزیه و تحلیل معاملات و گزارش‌های مالی کانادا (FINTRAC) در ۱۸ فوریه ۲۰۲۱ ثبت شده است.

این شرکت اخیراً با شرکت تجارت الکترونیک کانادایی Shopify همکاری کرده است تا Crypto.com Pay  را به عنوان یک گزینه پرداخت  برای یک میلیون کاربر آن معرفی کند.

صرافی Crypto.com متعهد به قوانین

مدیر عامل صرافی Crypto.com گفت; که انطباق با قوانین موجود یکی از ستون های این شرکت است; و بازار آمریکای شمالی، به ویژه در کانادا، پتانسیل رشد قابل توجهی در حوزه ارزهای دیجیتال از خود نشان داده است. وی افزود که این شرکت متعهد به همکاری با OSC و اداره اوراق بهادار کانادا برای ارائه یک بستر امن و قابل اعتماد است. این اولین شرکت رمزنگاری بین المللی است که مجوز فعالیت در تمام حوزه‌های قضایی از جمله کبک را دارد.

پس از اخراج کارکنان در اوایل ژوئن، در حالی که بازار نزولی کریپتو در نوسان بود; صرافی Crypto.com  مجوز اصلی را از مقامات پولی سنگاپور دریافت کرد; تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی فعالیت کند. همچنین این صرافی در مارس ۲۰۲۲ به عضویت انجمن بلاک چین سنگاپور درآمد.

همچنین این صرافی در جزایر کیمن، کره جنوبی، قبرس، یونان و ایتالیا را ثبت شده است.

تلاش برای تبلیغات ریسکی

صرافی Crypto.com صنعت ورزش را به عنوان وسیله ای برای تبلیغات خود هدف قرار داده است. اخیراً از لبرون جیمز برای تبلیغات Super Bowl استفاده کرده است. همچنین به عنوان اسپانسر اصلی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر نیز معرفی شد. مت دیمون ستاره هالیوود در تبلیغات “Fortune Favors the Brave”  حضور داشت; که در جریان رکود اخیر بازار ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار گرفت. باشگاه فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن در سپتامبر ۲۰۲۱ قراردادی چند ساله با این صرافی امضا کرد.

Crypto.com در ژانویه ۲۰۲۲ مورد حمله هکرها قرار گرفت; که منجر به از دست رفتن ۴۶۰۰ اتریوم و ۴۴۴ بیت کوین شد که هکر از طریق میکر تازه تحریم شدده تورنادو کش ردیابی آن ها را غیرممکن کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx