افزایش چشم‌گیر قرارداد‌های هوشمند بر روی کاردانو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو (ADA) تنها در دو هفته پس از فعال شدن هارد فورک واسیل در شبکه قراردادهای هوشمند، 100 مورد افزایش یافته است که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان کاردانو را به جلو می‌برند. طبق داده‌های کاردانو بلاک چین اینسایت (Cardano Blockchain Insights)، در زمان هارد فورک واسیل ، در 22 سپتامبر، […]

کاردانو

تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو (ADA) تنها در دو هفته پس از فعال شدن هارد فورک واسیل در شبکه قراردادهای هوشمند، 100 مورد افزایش یافته است که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان کاردانو را به جلو می‌برند.

طبق داده‌های کاردانو بلاک چین اینسایت (Cardano Blockchain Insights)، در زمان هارد فورک واسیل ، در 22 سپتامبر، 3292 قرارداد هوشمند روی کاردانو وجود داشت. تا 6 اکتبر، 3392 قرارداد هوشمند در این شبکه مستقر شده است که نشان دهنده افزایش 100 قرارداد هوشمند در تنها 14 روز است.

کاردانو

تعداد قراردادهای هوشمند در کاردانو در ژانویه سال جاری پس از افزایش قیمت ADA در سال گذشته با عرضه هارد فورک مورد انتظار Alonzo که قراردادهای هوشمند را وارد شبکه کرد و به آن اجازه داد با سایر بلاک چین ها رقابت کند، از 1000 گذشت.
همانطور که کریپتوگوب (CryptoGlobe) گزارش داد، کاردانو پس از افزودن حدود 100 قرارداد هوشمند در یک ماه در آن زمان، از مرز 3000 قرارداد هوشمند در آگوست امسال گذشت. در ماه ژوئیه مشخص شد که کاردانو همچنان پادشاه بلاک چین است زیرا که به فراوانی فعالیت مفید بر روی GitHub از سوی توسعه دهندگان آن به چشم می خورد. به گزارش سنتیمنت، کاردانو «به مشاهده متداول‌ترین فعالیت GitHub ادامه می‌دهد» و پس از آن فلو (FLOW)، پولکادات (DOT)، کوزاما (KSM) و اتریوم (ETH) قرار دارند.

جامعه کریپتو به ویژه در مورد کارد‌انو خوش‌بین است، با تخمین‌های قیمتی که از طریق کوین مارکت کپ انجام شده است، درمیابیم که ۱۰۸۰۰ کاربر بر این باورند که این ارز دیجیتال تا پایان ماه با قیمت ۰.۵۷۷ دلار معامله می‌شود که ۳۵ درصد بیشتر از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx