افزایش چشم‌گیر قرارداد‌های هوشمند بر روی کاردانو

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو (ADA) تنها در دو هفته پس از فعال شدن هارد فورک واسیل در شبکه قراردادهای هوشمند، ۱۰۰ مورد افزایش یافته است که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان کاردانو را به جلو می‌برند.

طبق داده‌های کاردانو بلاک چین اینسایت (Cardano Blockchain Insights)، در زمان هارد فورک واسیل ، در ۲۲ سپتامبر، ۳۲۹۲ قرارداد هوشمند روی کاردانو وجود داشت. تا ۶ اکتبر، ۳۳۹۲ قرارداد هوشمند در این شبکه مستقر شده است که نشان دهنده افزایش ۱۰۰ قرارداد هوشمند در تنها ۱۴ روز است.

کاردانو

تعداد قراردادهای هوشمند در کاردانو در ژانویه سال جاری پس از افزایش قیمت ADA در سال گذشته با عرضه هارد فورک مورد انتظار Alonzo که قراردادهای هوشمند را وارد شبکه کرد و به آن اجازه داد با سایر بلاک چین ها رقابت کند، از ۱۰۰۰ گذشت.
همانطور که کریپتوگوب (CryptoGlobe) گزارش داد، کاردانو پس از افزودن حدود ۱۰۰ قرارداد هوشمند در یک ماه در آن زمان، از مرز ۳۰۰۰ قرارداد هوشمند در آگوست امسال گذشت. در ماه ژوئیه مشخص شد که کاردانو همچنان پادشاه بلاک چین است زیرا که به فراوانی فعالیت مفید بر روی GitHub از سوی توسعه دهندگان آن به چشم می خورد. به گزارش سنتیمنت، کاردانو «به مشاهده متداول‌ترین فعالیت GitHub ادامه می‌دهد» و پس از آن فلو (FLOW)، پولکادات (DOT)، کوزاما (KSM) و اتریوم (ETH) قرار دارند.

جامعه کریپتو به ویژه در مورد کارد‌انو خوش‌بین است، با تخمین‌های قیمتی که از طریق کوین مارکت کپ انجام شده است، درمیابیم که ۱۰۸۰۰ کاربر بر این باورند که این ارز دیجیتال تا پایان ماه با قیمت ۰.۵۷۷ دلار معامله می‌شود که ۳۵ درصد بیشتر از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx