کاهش درآمد انویدیا به علت افت ۳۳٪ درآمد بازی ها

انویدیا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

انویدیا تایید کرد که درآمد های سه ماهه دوم آن دورنمای خود را از دست داده است که عمدتا ناشی از کاهش دو رقمی درآمد بازی است

جنسن هوانگ، مدیرعامل و بنیانگذار انویدیا، در بیانیه ای در رابطه با درآمد سه ماهه دوم این شرکت سخت افزار محاسباتی برای سال مالی ۲۰۲۳ گفت: “ما در حال عبور از انتقال زنجیره تامین خود در یک محیط کلان چالش برانگیز هستیم و از آن عبور خواهیم کرد.”

درآمد بازی های انویدیا نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته و در مجموع به ۲.۰۴ میلیارد دلار رسیده است. این نشان دهنده کاهش ۴۴ درصدی نسبت به سه ماهه اول است.

مدیر مالی انویدیا، کولت کرس، مدیر مالی شرکت انویدیا، امروز در یک تماس سود به سرمایه گذاران گفت که بخش بازی های این شرکت در سه ماهه دوم با “شرایط بازار چالش برانگیز” روبرو شد. در حالی که انویدیا از ماه مه انتظار کاهش درآمد بازی‌ها را به دلیل عواملی مانند جنگ در اوکراین و قرنطینه‌های COVID-19 در چین داشت، کرس گفت که این کاهش “تشدیدتر از حد انتظار بود” و “وزش‌های معکوس اقتصادی کلان در سراسر جهان باعث شد تا یک اتفاق ناگهانی رخ دهد.” کاهش تقاضای مصرف کننده.”

کرس در این تماس گفت

: «همانطور که در سه ماهه گذشته اشاره شد، انتظار داشتیم استخراج ارزهای دیجیتال سهم کاهشی در تقاضای بازی داشته باشد؛ ما نمی‌توانیم به طور دقیق میزان کاهش میزان استخراج کریپتو در کاهش تقاضای بازی‌ها را تعیین کنیم.

انویدیا درآمد کلی سه ماهه دوم را ۶.۷ میلیارد دلار گزارش کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است. درآمد خالص آن ۶۵۶ میلیون دلار بود که ۷۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

این رقم درآمد ۶.۷ میلیارد دلاری مطابق با برآوردی است که انویدیا در به روز رسانی درآمد اولیه در ۸ آگوست ارائه کرد، زمانی که به بازار هشدار داد که انتظار کاهش ۱.۴ میلیارد دلاری درآمد برای سه ماهه دوم را در مقایسه با چشم انداز ۸.۱ میلیارد دلاری خود دارد.

انویدیا همچنین شاهد کاهش ۴ درصدی درآمد سه ماهه دوم خود برای بخش تجسم حرفه ای در مقایسه با دوره سال قبل بود. این بخش شامل پروژه‌های متاورس انویدیا می‌شود که شامل مشارکت با زیمنس با هدف توسعه یک «متاورس صنعتی» برای صنعت تولید است. این شرکت همچنین اخیراً از فناوری‌های جدید مرتبط با متاورس، مانند خدمات جدید برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد آواتار، رونمایی کرده است.

هوانگ در بیانیه‌ای گفت

انویدیا همچنین قصد دارد در کنفرانس GTC خود که برای ۱۹ تا ۲۲ سپتامبر برنامه ریزی شده است، “پیشرفت” در متاورس و هوش مصنوعی را اعلام کند.

انویدیا انتظار دارد کاهش درآمد در بخش های بازی و تجسم حرفه ای در سه ماهه سوم ادامه یابد و درآمد سه ماهه سوم این شرکت به ۲٪ از ۵.۹ میلیارد دلار برسد.

این شرکت تراشه‌سازی گفت: «انتظار می‌رود درآمد بازی‌ها و تجسم حرفه‌ای به‌طور متوالی کاهش یابد، زیرا OEM [سازندگان تجهیزات اصلی] و شرکای کانال، سطح موجودی را کاهش می‌دهند تا با سطوح فعلی تقاضا مطابقت داشته باشند و برای تولید محصول جدید انویدیا آماده شوند».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx