افزایش مالکیت رمز ارز ایالات متحده در سال جاری به ۱۳٪

رمز ارز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 372 نفر

بر اساس گزارش اخیر سایت مقایسه مالی شخصی Finder.com، پذیرش رمز ارز در ایالات متحده گسترش یافته است، به طوری که حدود ۱۳٪ از بزرگسالان آمریکایی در ماه جولای دارای رمزنگاری هستند، از ۱۰٪ در ژانویه ۲۰۲۲.

سخنگوی فیندر به کریپتو نیوز گفت که این نظرسنجی از آوریل ۲۰۲۲ در حال اجرا است و “داده های جولای میانگین چرخشی گزارش های آوریل، می، ژوئن و آگوست است که میانگین های چرخشی ماه های می، ژوئن را نشان می دهد. و جولای.”

در مجموع، این سایت حدود ۲۱۷۴۹۷ پاسخ از سراسر جهان جمع آوری کرد که از این تعداد ۱۰۰۰۶ پاسخ مختص ایالات متحده بود

این نظرسنجی نشان داد که مردان مستقر در ایالات متحده به احتمال زیاد دارای رمزنگاری هستند، زیرا آنها ۷۴ درصد از دارندگان کریپتو در ماه جولای را تشکیل می دادند و زنان ۲۶ درصد باقی مانده را تشکیل می دادند.

بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده توسط Finder.com، بیت‌کوین (BTC) با ۳۶ درصد، محبوب‌ترین کوین در میان دارندگان رمزارز ایالات متحده بود و پس از آن اتریوم (ETH) و دوج‌کوین (DOGE) هر کدام با ۲۵ درصد سهام قرار دارند.

جیمز ادواردز، متخصص ارزهای دیجیتال در فایندر، در بیانیه‌ای گفته است که از کاهش پذیرش کریپتو در طول شش ماه گذشته به دلیل کاهش قابل‌توجه در بازارهای جهانی کریپتو متعجب است.

ادواردز گفت: “ما شاهد کاهش شدید قیمت بیت کوین در آغاز ماه های می و ژوئن بودیم که منجر به کاهش مالکیت کریپتو در سایر بازارها شد.”

با این حال، با نگاهی به Google Trends، علاقه جستجوی «خرید بیت‌کوین» در ایالات متحده در واقع هفته به هفته افزایش می‌یابد، زمانی که قیمت کاهش می‌یابد و این نشان می‌دهد که مشتریان امیدوار به خرید این کاهش هستند.»

او هشدار داد که رمز ارز یک صنعت بسیار پرنوسان است و شما هرگز نباید پولی را سرمایه گذاری کنید که نمی توانید از دست بدهید. همچنین باید به هزینه معاملات توجه کنید تا مطمئن شوید که هیچ سودی با کارمزدهایی که باید هنگام خرید و فروش بپردازید، خنثی نشود.

گزارشی که توسط DappRadar در آوریل گذشته منتشر شد، نشان داد که با وجود یک پس‌زمینه چالش‌برانگیز با افزایش نرخ‌ها و کاهش قیمت سهام، پذیرش کریپتو در دنیای واقعی همچنان ادامه دارد و کشورهای در حال توسعه بالاترین سطوح پذیرش کریپتو را در سراسر جهان نشان می‌دهند.

در همان زمان، مطالعاتی مانند آنچه در اوایل سال جاری توسط صرافی جمینی انجام شد، نشان داد که کشورهایی که نرخ تورم بالاتری دارند، به احتمال زیاد دارایی‌های رمزنگاری شده را به کار می‌گیرند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx