صرافی OKX اثبات ذخایر ماهانه خود را منتشر کرد

صرافی OKX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

دومین صرافی بزرگ کریپتو در جهان از نظر حجم معاملات،OKX، امروز سومین اثبات ذخایر (PoR) ماهانه خود را منتشر کرد که ۷.۵ میلیارد دلار دارایی پاک را نشان می‌دهد. این گزارش اثبات ذخایر تأیید می‌کند که OKX دارایی‌هایی را که ادعا می‌کند به نمایندگی از مشتریانش نگهداری می‌کند، در دارایی‌های شرکت خود ذخیره کرده است.

ذخایر دارایی صرافی OKX زمانی می‌تواند پاک در نظر گرفته شود که توکن اصلی آن را شامل نشود. در این مورد این صرافی، OKB توکن اصلی آن است. این مدارک نشان داد که ذخایر صرافی شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و استیبل کوین USDT است که همه آنها ارزهایی با ارزش بازار و حجم معاملات قابل توجه هستند.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین کریپتو کوانت، که PoR را در سراسر صنعت کریپتو رصد می کند، دریافت که دارایی های صرافی OKX  صد در صد پشتیبانی می‌شود. این اولین گزارش ماهانه PoR است که توسط OKX منتشر شده است. مدیر اجرایی صرافی، حیدر رفیق، گفت:

«امنیت، شفافیت و اعتماد اصول اصلی فرآیند کسب و کار OKX و فلسفه خدمات مشتری است. ما قبلاً با انتشار ماهنامه PoR خود یک موقعیت رهبری گرفته ایم. همانطور که استانداردهای صنعت برای PoR به شکل‌گیری ادامه می‌دهند، انتظار داریم که کیفیت دارایی ذخیره ما یکی از عوامل کلیدی متمایزکننده OKX در بازار باشد.»

پروتکل اثبات ذخایر OKX منبع باز است و در GitHub برای عموم در دسترس است. دارایی های اضافی OKX را می توان در داشبورد نانسن OKX مشاهده کرد. OKX گفته است که به انتشار گزارش های ماهانه PoR ادامه خواهد داد. صنعت کریپتو از تمامی متولیان وجوه درخواست کرده است تا از تکرار اتفاقات FTX جلوگیری کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx