صرافی OKX اثبات ذخایر ماه فوریه را منتشر کرد

صرافی OKX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 323 نفر

بر اساس گزارش اخیر اثبات ذخایر کریپتوکوانت، دارایی‌های صرافی OKX با نسبت ذخیره ۱۰۴٪ برای بیت کوین (BTC)، ۱۰۴٪ برای اتریوم (ETH) و ۱۰۲٪ برای تتر (USDT)، وثیقه شده است.

صرافی OKX

این صرافی می گوید که از زمان راه اندازی این ابتکار در اواخر سال گذشته، بیش از ۱۷۵۰۰۰ کاربر منحصر به فرد از صفحه اثبات رزرو آن بازدید کرده اند. لنیکس لای، مدیر عامل بازارهای مالی OKX در بیانیه‌ای گفت:

«اثبات ذخایر یک موضوع بسیار خاص است؛ برای ایجاد اعتماد کاربران اهمیت حیاتی دارد و ما متعهد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که OKX رهبری مستمر در این زمینه را نشان می‌دهد.»

در ماه ژانویه، صرافی اوکی اکس گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه دارایی‌های خالص آن ۷.۵ میلیارد دلار است. “تمیزی” دارایی ها به معیاری اشاره دارد که توسط کریپتوکوانت ایجاد شده است تا میزان وابستگی یک صرافی به توکن اصلی خود را اندازه گیری کند. طبق داده‌های کریپتوکوانت، OKX همچنان یک ذخیره کاملاً تمیز دارد، در حالی که همین معیار برای بایننس ۹۴٪ است در حالی که هوبی ۶۱٪ می‌باشد.

در مصاحبه ای با کوین دسک در ماه ژانویه، حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی صرافی OKX، گفت که OKX “هیچ وقت از یک توکن بومی برای تامین مالی شرکت استفاده نکرده است.” وی گفت:

«توکن بومی هرگز بخش بزرگی از تجارت یا خزانه ما نبوده است. توکن بومی ما همیشه به گونه‌ای طراحی شده بود که فعال‌ترین مشتریان ما را درگیر کند و راهی برای دریافت تخفیف از طریق فعالیت در پلتفرم به آن‌ها ارائه دهد.»

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، توکن این صرافی، OKB، در حال حاضر با قیمت ۵۲.۳۵ دلار معامله می‌شود که ۲۸.۴ درصد در هفته افزایش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx