قیمت بیت کوین توسط دستور کار سیاسی سرکوب می شود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ویلی وو، تحلیلگر محبوب آنچین می گوید که قیمت بیت کوین  توسط یک دستور کار سیاسی سرکوب می شود وو در یک موضوع به یک میلیون دنبال کننده توییتر خود می گوید که با قراردادهای آتی، اکنون از نظر تئوری امکان فروش تعداد “نامحدود” بیت کوین وجود دارد، حتی اگر عرضه بیت کوین به 21 […]

قیمت بیت کوین

ویلی وو، تحلیلگر محبوب آنچین می گوید که قیمت بیت کوین  توسط یک دستور کار سیاسی سرکوب می شود

وو در یک موضوع به یک میلیون دنبال کننده توییتر خود می گوید که با قراردادهای آتی، اکنون از نظر تئوری امکان فروش تعداد “نامحدود” بیت کوین وجود دارد، حتی اگر عرضه بیت کوین به 21 میلیون محدود شده باشد.

درها برای بازارهای آتی باز است تا قیمت بیت کوین را کنترل کنند. در حال حاضر CME در راه است، آنها یک کازینو بیت کوین راه اندازی کردند که در آن می توانید دلار را برای بازی در نظر بگیرید. صندوق های تامینی وال استریت این را دوست داشتند. در حال حاضر محدودیت های فروش بیت کوین چیست؟ نامحدود، چون فیات نامحدود است.

با نحوه تنظیم بازارهای آتی، وو می گوید که بازیگران بزرگ اکنون این توانایی را دارند که قیمت بیت کوین را صرفاً با اعمال فشار فروش مداوم  سرکوب کنند.

«بیت کوین نباید کشته شود. فقط به اندازه کافی معاملات شورت در سیستم برای سرکوب قیمت نیاز دارد.

بدون ارزش بازار بزرگ، بیت کوین نمی‌تواند تاثیری جهانی داشته باشد.

در حال حاضر، سیاست SEC افزایش نقدینگی و تسلط معاملات آتی با تصویب ETF های آتی متعدد (صندوق های قابل معامله در بورس) است ، در حالی که همه ETF های اسپات را رد می کند.

اکنون این یک بازی سیاسی است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) چندین ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی را تأیید کرده است، در حالی که پیشنهادات بی شماری را برای یک محصول مبتنی بر لسپات را رد کرده است.

طرفداران صنعت مدت‌هاست که استدلال می‌کنند که ETF‌های مبتنی بر معاملات آتی در مقایسه با محصولات نقطه‌ای برای دستکاری قیمت آماده‌تر هستند.

کمیسیونر SEC، هستر پیرس، از طرفداران صریح یک ETF مبتنی بر اسپات بوده است و گفته است که آژانس نظارتی، بیت کوین را با استانداردهای متفاوتی نسبت به سایر دارایی های قابل معامله نگه می دارد.

«زمان آن فرا رسیده است که کمیسیون از انکار قاطعانه محصولات قابل معامله در مبادلات ارز دیجیتال خودداری کند. مقاومت کمیسیون در برابر ETP بیت کوین اسپات تقریباً افسانه ای شده است…

درک دلایل این مقاومت در برابر یک محصول اسپات دشوار است، جدای از این که کمیسیون تصمیم گرفته است که ،هر چیزی را که به بیت‌کوین مرتبط است ( و احتمالاً سایر دارایی‌های دیجیتال ) را تحت استانداردهای دقیق‌تری نسبت به سایر محصولات قرار دهد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx