آموزش بیت کوین در بزرگترین کالج آمریکا

بیت کوین ایالات متحده
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

بزرگترین کالج آمریکا آموزش بیت کوین را ارائه می‌دهد

ارائه دروس مربوط به بیت کوین و ارزهای دیجیتال در موسسات آموزشی آمریکا روزبه‌روز بیشتر می‌شود. اکنون یکی از بزرگترین کالج‌ها در ایالات متحده دوره بیت‌کوین را به بیش از ۷۴۰۰۰ دانشجوی خود آموزش می‌دهد. این خبر در ۱۳ ژانویه توسط پروفسور کرک ری عضو هیئت علمی دانشکده بازرگانی در تگزاس A&M اعلام شد، که دوره “پروتکل بیت کوین” را به دانشجویان دانشکده مهندسی و دانشکده بازرگانی با شروع ترم بهار در ژانویه تدریس می کند.

ری در طی یک تویئیت اعلام کرد که “برنامه نویسی بیت کوین” از پروتکل بیت کوین پیروی می کند، جایی که دانش آموزان یاد می گیرند “کتابخانه بیت کوین را از ابتدا بسازند”. پروفسور اضافه کرد که دریافت تاییدیه از کمیته برنامه درسی مربوطه مدرسه که با ماه‌ها کار سخت حاصل شد، کار آسانی نیست.

به گفته جاش کاول، محقق کریپتو، که معتقد است اگر این طرح به درستی انجام شود، می تواند سواد مالی فرد را بهبود بخشد، کمبود آموزش حوزه کریپتو با کیفیت بالا به عنوان یک مانع کلیدی برای پذیرش به سطح بعدی شناخته شده است. کوین تلگراف با ری تماس گرفت تا بپرسد چند دانش آموز در کلاس ثبت نام کرده اند اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است. پیامدهای قانونی و نظارتی فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال اکنون در کالج های ایالات متحده نیز تدریس می شود.پروفسور توماس هوک از دانشکده حقوق دانشگاه بوستون اخیراً به کوین تلگراف گفت که دانشکده حقوق اکنون یک دوره آموزشی “مقررات رمزنگاری” را برای دانشجویانی که علاقه مند به یادگیری نحوه عبور وکلای متبحر از رمزنگاری و شرکت های رمزنگاری هستند، ارائه می دهد که چگونه می توانند از طریق عدم قطعیت های نظارتی به بهترین شکل حرکت کنند.

هدف این است که وکلای آینده را در مورد مسائل بالقوه ای که ممکن است ببینند و تعداد بی شماری از رویکردها و مقررات موجود در رابطه با کریپتو [و] مسائل [مشکلات] متفاوتی که شرکت های رمزنگاری ممکن است در سراسر جهان با آن مواجه شوند، آشکار کند.
سایر دانشگاه هایی که اکنون دوره های ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند عبارتند از دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه کرنل و دانشگاه کالیفرنیا برکلی.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx