رشد ۹۰ درصدی قیمت OP

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 603 نفر

قیمت چندین دارایی کریپتو در چند هفته گذشته افزایش یافته است. Optimism ،با نماد OP، راه حل مقیاس پذیری لایه ۲; با افزایش ۹۴.۹۲ درصدی قیمت در هفت روز گذشته پیشتاز است. به غیر از افزایش قیمت، این پروتکل همچنین شاهد به روز رسانی های قابل توجهی در اکوسیستم خود در طول هفته بوده است. به عنوان مثال، پروتکل L2 جریان جدید خود را برای معامله گران ارزهای دیجیتال جدید و با تجربه راه اندازی کرد. همچنین، اولین استیبل کوین مبتنی بر یورو خود را در قالب (agEUR) معرفی کرد. قیمت توکن OP در هفت روز گذشته چگونه بوده است؟

تحلیل عملکرد قیمت OP

از آنجایی که قیمت ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین، در طول هفته به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید، بقیه بازار نیز از این روند پیروی کردند و افزایش هایی را ثبت کردند. توکن OP هم عقب نمانده است. بر اساس داده های CoinMarketCap، قیمت OP در هفت روز گذشته بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است.

در دوره مورد بررسی، حجم معاملات توکن شاهد رشد ثابتی بود. با ۷۹۹.۸۵ میلیون دلار در زمان انتشار مقاله، OP رشد ۶۷ درصدی را در حجم معاملات خود در هفت روز گذشته ثبت کرد. در همان دوره، ارزش بازار توکن از ۱۷۷.۹۳ میلیون دلار به ۳۸۹.۶۱ میلیون دلار افزایش یافت.

در نمودار ۲۴ ساعته، ۸.۳۹ درصد افزایش قیمت ثبت شد. با افزایش انباشت OP در چند روز گذشته، شاخص قدرت نسبی توکن (RSI) جایگاه خود را در منطقه بیشینه خرید ۷۸ در زمان انتشار مقاله نشان داد. شاخص جریان پول توکن (MFI) نیز در ۸۸ مشاهده شد. با داده هایی که توسط این شاخص‌های کلیدی مشخص شده‌اند، رالی ۷ روزه توکن ممکن است به پایان خود نزدیک شود، زیرا یک اصلاح نزولی معمولاً بعد از چنین اوج‌هایی رخ می دهد.

رشد 90 درصدی قیمت OP

عملکرد درون زنجیره ای

در دوره مورد بررسی، داده‌های Santiment نشان داد که تسلط اجتماعی توکن در ۲۸ ژوئیه به اوج خود رسید. با این حال، این امر با کاهش ۳۲ درصدی همراه بود که باعث شد تسلط اجتماعی توکن در زمان انتشار به ۰.۷۷ درصد برسد. در یک مدت هفت روزه، تسلط اجتماعی توکن ۱۷ درصد رشد کرد.

حجم اجتماعی OP نیز در ۲۸ جولای به ۱۰۶۵ رسید. در یک مدت هفت روزه، این معیار رشد ۴۳ درصدی را تجربه کرد. در همان دوره، فعالیت توسعه دهندگان توکن رشد جزئی ۰.۳۷٪ را ثبت کرد.

رشد 90 درصدی قیمت OP

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx