زمان فروش دوج کوین فرارسیده؟

فروش دوج کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

فروش دوج کوین ؟

گروهی از کارشناسان بازار کریپتو می‌گویند اکنون زمان فروش دوج کوین است. اکثر کارشناسان انتظار دارند دوج کوین ارزش خود را به طور کامل از دست بدهد. یکی از کارشناسان این پنل، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را به دلیل محبوبیت این میم کوین سرزنش کرد و گفت: دوج کوین «یک شوخی بود که واقعاً نباید به این نقطه می رسید».

از دست دادن تمام ارزش

سایت Finder پیش بینی قیمت دوج کوین خود را روز چهارشنبه به روز کرد. این پلتفرم توضیح داد که با استفاده از نظرسنجی های هفتگی و سه ماهه، پیش بینی های کارشناسان قیمت آتی دوج کوین را اندازه گیری می کند. آخرین نظرسنجی سه ماهه، که در ماه جولای انجام شد، “از یک هیئت متشکل از ۵۴ متخصص ارزدیجیتال نظر خود را در مورد نحوه عملکرد دوج در دهه آینده می پرسد.”

از پنل متخصصان پرسیده شد، “آیا فکر می کنید دوج کوین ارزش خود را کاملاً از دست می دهد؟” ۵۵ درصد گفتند بله، ۲۱ درصد معتقدند که این میم کوین بازخواهد گشت و ۲۴ درصد گفتند که مطمئن نیستند. در رابطه با اینکه چه زمانی قیمت دوج کوین تمام ارزش خود را از دست می دهد، ۳ درصد گفتند که در طول سال اتفاق خواهد افتاد، ۱۲ درصد گفتند سال آینده، ۹ درصد شاهد وقوع آن در سال ۲۰۲۴ هستند و ۳۰ درصد گفتند که سال ۲۰۲۵ و بعد از آن دوج کوین ارزش خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

فایندر توضیح داد: “ما در شرایط متفاوتی نسبت به زمانی که مردم انتظار رشد انفجاری از دوج کوین داشتند، قرار داریم. مردم در حال حاضر بیشتر نگران پایین نرفتن بیشتر قیمت و فروش دوج کوین هستند، چیزی که بیش از نیمی از پانل (۵۵٪) می گویند در مقطعی در آینده اتفاق خواهد افتاد. فقط ۱ نفر از هر ۵ نفر (۲۱%) معتقد به بهبود قیمت دوج کوین هستند.

پیش بینی قیمت دوج کوین

در حالی که اکثر کارشناسان حاضر در پنل تخصصی به آینده بلندمدت دوج کوین امیدوار نبودند; برخی از آنها نسبت به این میم کوین خوش بین بودند. به عنوان مثال، واکر هلمز، یکی از بنیانگذاران و معاون متاتوپ; پیش بینی کرد که قیمت دوج کوین تا پایان سال به ۰.۴۰ دلار خواهد رسید. دوج کوین یک جامعه عالی دارد اما کاربردهای کمی دارد.

پیش‌بینی‌های صعودی دوج کوین توسط برخی از کارشناسان، میانگین پیش‌بینی‌های پنل را به سمت بالا سوق داده است.

دوج کوین ممکن است در سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش ملایمی در قیمت خود باشد، پنل متخصصان میانگین قیمت دوج کوین برای پایان سال ۲۰۲۲ را ۰.۰۸ دلار پیش‌بینی کردند. همچنین طبق پیش بینی های این پنل دوج کوین در سال ۲۰۲۵ حدود ۰.۱۹ دلار ارزش خواهد داشت و تا سال ۲۰۳۰ به ۰.۶۴ دلار خواهد رسید. در حال حاضر فشار فروش دوج کوین نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است.

مقایسه پیش بینی های قبلی قیمت

فایندر خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت ماه جولای در مقایسه با نتایج نظرسنجی ژانویه امسال که کاملا متفاوت بود. همین پنل در ژانویه پیش بینی کرده بودند که در پایان سال ۲۰۲۲ قیمت دوج کوین به ۰.۱۶ دلار می رسد و تا سال ۲۰۲۵ به ۰.۳۲ دلار. جالب است که پیش بینی این پنل در کمتر از شش ماه به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله، دوج کوین با قیمت ۰.۰۷۰۵۳۴ دلار معامله می شد.

تعداد معدودی از کارشناسان این پنل گفتند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، مقصر محبوبیت دوج کوین است. پاتریک وایت، مدیرعامل Bitwave اظهار داشت: دوج کوین یک میم کوین بود که واقعاً نباید به این نقطه می رسید. ممنون، ایلان.»

در مورد اینکه آیا زمان خرید، نگهداری یا فروش دوج کوین فرا رسیده است، وبسایت Finder توضیح داد:

اکثر اعضای گروه فکر می‌کنند زمان فروش دوج کوین فرا رسیده است (۷۱ درصد). فقط یک چهارم از شرکت کنندگان (۲۴٪) فکر می کنند که باید آنچه را که دارید نگه دارید; و فقط ۴٪ می گویند الان زمان خوبی برای خرید این میم کوین است.

این پنل شامل مدیران دانشگاه، مدیران مبادلات رمزنگاری، تحلیلگران ارزهای دیجیتال; و مدیران شرکت‌های مختلف با محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال است.

کارشناسان Finder اخیراً پیش‌بینی‌هایی درباره چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله; بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و بایننس کوین (BNB) انجام داده‌اند. در ماه مه، این پنل احتمال از بین رفتن رقیب دوج کوین; رمزارز شیبا اینو (SHIB) را پیش‌بینی کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx