بروزرسانی Osmosis اماده برای مبارزه با افزایش رویدادهای اسپم

بروزرسانی Osmosis
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

زنجیره Osmosis مبتنی بر Cosmos آماده انتشار بروزرسانی  نسخه ۱۱.۰.۰ در بلوک ۵۴۳۲۴۵۰ برای مبارزه با “رویدادهای هرزنامه/کلاهبرداری” است. انتظار می‌رود که ارتفاع بلوک در ۳ آگوست در ساعت ۴ بعد از ظهر UTC برسد و باعث شود کاربران نتوانند برای مدت کوتاهی با زنجیره تعامل داشته باشند.

طبق اعلامیه‌ای از Osmosis، «به‌روزرسانی فقط شامل دو تغییر جزئی با هدف کاهش اسپم های زنجیره‌ای برای محافظت از کاربران Osmosis است».

در ۲۲ ژوئیه، بازیگران مخرب تلاش کردند تا با ایجاد «۲۰۰۰۰ سنج انگیزه خارجی در استخرهای مختلف در تلاش برای بارگذاری بیش از حد گره‌های Validator»، بلاک چین کوموس را متوقف کنند. در حالی که حمله ناموفق بود، کاربران در معرض حمله گرد و غبار قرار گرفتند. این زمانی است که تعداد کمی از توکن‌های بی‌ارزش در بسیاری از کیف پول‌ها به امید بهره‌برداری آینده توزیع می‌شوند. Osmosis گزارش داد که “این یک تجربه کاربری نسبتا آزار دهنده و کمتر از ایده آل را ایجاد کرد.”

این ارتقا حداقل هزینه ۵۰ OSMO را برای ایجاد و اضافه کردن به گیج های تشویقی خارجی در نظر می گیرد. تکرار حمله ۲۲ ژوئیه پس از انتشار ارتقاء به عنوان “خیلی گران” تلقی می شود.

حداقل نیاز به سپرده پیشنهادی حاکمیت

پیشنهادهای کلاهبرداری حاوی پیوندهای مخربی که سعی در سرقت عبارت اولیه کاربر دارند، به طور فزاینده ای در Cosmos رایج می شوند. برای جلوگیری از چنین پیشنهاداتی، اسموزیس در حال ارائه تغییری در روند ارسال پروپوزال است به طوری که «کیف‌پول‌هایی که پیشنهاد حاکمیتی ارائه می‌کنند، ۲۵ درصد از سپرده را نیز در زمان ارسال بپردازند».

هزینه اولیه برای ارسال یک پیشنهاد تقریباً ۱۲۵ OSMO خواهد بود. هدف از این تغییر مشابه روش اعمال شده برای هزینه ایجاد گیج تشویقی است. پیشنهادات هرزنامه مشابهی در بلاک چین ترا در طول سقوط مشاهده شد. با این حال، Terra یک روش لیست مجاز را معرفی کرد که سایر پیشنهادات را در پشت برگه “نمایش همه” پنهان می کرد.

استراتژی Osmosis یک محدودیت مالی برای ارسال پیشنهادات ایجاد می کند، اما مبادله کاهش اسپم احتمالاً منجر به تجربه کاربری بهتر خواهد شد.

به گفته Osmosis، آپدیت دیگری در اواخر ماه اوت ارسال خواهد شد که «باید یک ماه هیجان انگیز را در اکوسیستم ایجاد کند!

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx