انتقاد قانون گذاران صنعت کریپتو

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 341 نفر

قانونگذاران صنعت کریپتو گزارش های دولت بایدن را مورد انتقاد قرار می دهند

گروه‌های صنعت ارزهای دیجیتال و قانون‌گذاران جمهوری‌خواه مجموعه‌ای از گزارش‌های دارایی دیجیتال مورد انتظار دولت بایدن را بررسی کردند و گفتند که اسناد جدید درباره ارز های دیجیتال ناقص هستند.

دولت دموکرات صبح جمعه چندین گزارش منتشر کرد که دارایی های دیجیتال را بررسی می کند. این اقدام بخشی از تلاش دولت برای متحد کردن بسیاری از ادارات و آژانس‌های فدرال است که ارزهای دیجیتال را لمس می‌کنند.

برایان دیز، مشاور ارشد سیاست اقتصادی کاخ سفید روز جمعه در بیانیه‌ای گفت:

کاخ سفید در حال ایجاد زمینه‌ای برای رویکردی متفکرانه و جامع برای کاهش خطرات حاد دارایی‌های دیجیتال و  در صورت اثبات، استفاده از مزایای آن است.

دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی گفت: «ما متعهد به همکاری با متحدان، شرکا و جامعه گسترده‌تر دارایی دیجیتال برای شکل دادن به آینده این اکوسیستم هستیم.

اما بسیاری از جامعه دارایی‌های دیجیتالی که دیس به آنها اشاره کرد، این تلاش را انجام دادند و گفتند که حداقل در حال حاضر، راه روشنی برای سیاست ایالات متحده در قبال دارایی‌های دیجیتال ارائه نمی‌دهد. با توجه به درخواست دولت از تنظیم‌کننده‌ها برای «پیگیری جدی» اقدامات اجرایی در صنعت، این واکنش تعجب‌آور نیست.

مقامات هماهنگ کننده این گزارش ها، که خواستند مستقیماً در بخش توجیهی یک تماس مطبوعاتی روز پنجشنبه معرفی نشوند، گفتند قوانین موجود حاکم بر بخش مالی برای تنظیم دارایی های دیجیتال کافی است. این دقیقاً برعکس پیام گروه‌های صنعتی در واشنگتن است، اگرچه مقامات ارشدی که با مطبوعات صحبت می‌کردند بیان کردند که باید راهنمایی‌های واضح‌تری در مورد طبقه دارایی‌های نوپا صادر شود.

انجمن بلاک چین، یکی از بزرگترین گروه‌های صنعت دارایی دیجیتال، گفت که گزارش‌های جدید فاقد «توصیه‌های اساسی» هستند.

کریستین اسمیت، مدیر اجرایی، در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را «فرصتی از دست رفته برای تقویت رهبری ارزهای دیجیتال» خواند و از آن‌ها انتقاد کرد که بیش از حد بر خطرات ارزهای دیجیتال متمرکز شده‌اند.

این گزارش ها از نظر شیلا وارن، مدیر عامل شورای کریپتو برای نوآوری، “منسوخ و نامتعادل” بودند، که در بیانیه خود از آنچه به عنوان فقدان توصیه های خط مشی روشن می دید انتقاد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx