حساب های توییتری کلاهبرداران ادغام اتریوم بسته شد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

حساب‌های کلاهبرداری تأیید شده توییتر به دلیل فریب دادن سرمایه‌گذاران در طول ادغام اتریوم بسته شد

تبلیغات پیرامون ادغام اتریوم، انبوهی از فیشرها را مجذوب خود کرده است که از حساب‌ها و سایت‌های تایید شده توییتر برای فریب دادن سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند.

حداقل چهل و پنج کلاهبردار با شعار « ادغام اتریوم پول شما را دو برابر میکند» به دلیل تبلیغ درایوهای مشکوک در توییتر با پیوندهایی که به وب‌سایت‌های فیشینگ اشاره می‌کنند که ادعا می‌کنند در صورت شرکت در کمپین‌ها، پول سرمایه‌گذاران را دو برابر می‌کنند و به کیف پول‌هایشان پاداش می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

فهرستی که توسط یک افشاگر در توییتر ارائه شده است نشان می‌دهد که کلاهبرداران از ادغام اتریوم برای جذب سرمایه‌گذاران برای اتصال کیف پول رمزنگاری‌شان استفاده کرده و به شدت هیجان‌زده هستند که تراکنش‌های غیرقانونی خود را با استفاده از پروفایل‌های تایید شده پوشش دهند.

سایت‌هایی که به عنوان کلاهبرداری‌های پیشرو شناخته می‌شوند، می‌گویند: «بنیاد اتریوم برای جشن گرفتن ادغام، ۵۰۰۰ اتریوم را با پیوندهایی به حساب‌های مختلف اهدا می‌کند که افراد را دعوت می‌کند تا اتریوم را ارسال کنند با این وعده که در ازای آن دو برابر بیشتر دریافت خواهند کرد.

حساب‌ها و سایت‌های جعلی که توسط BeInCrypto نظارت می‌شوند در حال حاضر از کار افتاده‌اند و مشخص نیست که چقدر توانسته‌اند با جعل هویت افراد دیگر سرقت کنند. پس از کلیک بر روی آنها، افراد می خوانند: “اگر شما صاحب این منبع هستید، پس برای از سرگیری سایت، باید سرویس میزبانی را تمدید کنید. اگر تعلیق سایت به دلیل نقض شرایط قرارداد خدمات مشترک باشد، برای از سرگیری کار، باید با خدمات پشتیبانی تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx