بیش از ۱۲۰۰ بانک آلمانی اکنون می‌توانند تجارت بیت کوین را به مشتریان خود ارائه دهند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

بانک Deutsche WertpapierService Bank AG) DWP)، یک غول پردازش اوراق بهادار آلمانی که بیش از ۵.۳ میلیون حساب اوراق بهادار را مدیریت می کند، از راه اندازی پلت فرم جدید خود به نام wpNex خبر داده است که بیش از ۱۲۰۰ بانک وابسته را قادر می سازد معاملات بیت کوین (BTC) را به مشتریان خرده فروشی خود ارائه دهند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز ۲۲ مارس، از طریق پلتفرم wpNex، معاملات کریپتو را می توان به طور یکپارچه در تجربه بانکداری آنلاین مشتری ادغام کرد. Btc-echo.de گزارش داد که مشتریان می توانند دارایی های ارزهای دیجیتال خود را در کنار اوراق بهادار سنتی خود، بدون نیاز به سرمایه گذاری قبلی، مشاهده کنند.

شرکت مشاوره برنامه ریزی مالی MLP Banking AG از این فرصت استفاده کرده و اولین شرکتی است که معاملات بیت کوین و کریپتو را به مشتریان خود ارائه می دهد. پل اوتزات، رئیس حسابداری و تسویه اوراق بهادار MLP Banking، گفت که این خدمات “در نیمه دوم سال جاری برای همه مشتریان خرده فروشی در دسترس خواهد بود.”

علاوه بر این، DZ Bank در نظر دارد تا پایان سال گزینه بیت کوین را برای مشتریان خود ارائه دهد که می تواند به عنوان یک گام محکم برای استقرار بیت کوین در آلمان تلقی شود زیرا این موسسه دومین بانک بزرگ آلمان از نظر اندازه دارایی با حدود ۸۵۰۰ شعبه در کشور است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx