خروج ۳۴۰۰۰ بیت کوین از صرافی ها در یک روز

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

خروج ۳۴۰۰۰ بیت کوین از صرافی ها در یک روز

سرمایه گذاران بیش از ۳۴۵۰۰ بیت کوین را در ۳۰ سپتامبر از مبادلات خارج کردند. این یکی از بزرگترین برداشت های بیت کوین از صرافی ها از زمان فروش گسترده بیت کوین در اواسط ژوئن ۲۰۲۲ است. به گفته سنتیمت، یکی از بزرگترین بازارها، این نشان می دهد که سرمایه گذاران می توانند با افزایش اطمینان برای سه ماهه آخر سال آماده شوند.

خروج بیش از ۳۴ هزار بیتکوین از صرافی ها در ۳۰ سپتامبر

به نظر می رسد سرمایه گذاران بیت کوین برای سه ماهه بعدی آماده باشند زیرا در ۳۰ سپتامبر بیش از ۳۴۵۰۰ بیتکوین را از صرافی ها خارج کردند. طبق گفته سنتیمنت، آخرین باری که حداقل این مقدار بیت کوین از صرافی ها خارج شد ژوئن ۲۰۲۲ بود، زمانی بود که قیمت آن تنها در ۴ هفته ۲۲ درصد افزایش یافت.

گزارش منتشر شده به شرح زیر است:

در ۳۰ سپتامبر شاهد خروج ۳۴۷۲۳ بیت کوین از صرافی‌های بودیم که نشان‌دهنده اعتماد معامله‌گران در سه ماهه چهارم است. آخرین باری که حداقل به این میزان دلار بیت کوین از مبادلات خارج شد، ۱۷ ژوئن بود، جایی که قیمت بیت کوین طی ۴ هفته ۲۲ درصد افزایش یافت.

صرافی های ارزهای دیجیتال بهترین راه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. این پلتفرم ها به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس قرار گرفتند و بسیار کاربر پسند هستند. به لطف افزودن پشتیبانی به سیستم‌های پرداخت چندگانه، سرمایه‌گذاران می‌توانند ارزهای فیات را برداشت و سپرده‌گذاری کنند که به آنها امکان می‌دهد امور مالی سنتی را با ارزهای دیجیتال متصل کنند. علاوه بر این، صرافی های ارز دیجیتال بهترین گزینه برای معامله گرانی است که در مورد نوسانات بازار گمانه زنی می کنند.

با این حال، صرافی‌های کریپتو پلتفرم‌هایی هستند که دارایی‌های دیجیتال را از طرف کاربران نگهداری می‌کنند. این بدان معناست که افرادی که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در صرافی‌ها نگه می‌دارند، صاحبان واقعی دارایی‌ها نیستند، زیرا سکه‌ها توسط پلتفرم معاملاتی نگهداری می‌شوند. اگر می‌خواهید بیت کوین خود را به یک کیف پول سرد که کلیدهای خصوصی آن را نگه می‌دارید برداشت کنید، باید از صرافی ازرهای دیجیتال «مجوز» درخواست کنید تا وجوه را در کیف پول شما آزاد کند.

در نهایت، معمولاً به سرمایه‌گذاران بلندمدت که موقعیت‌های بزرگ‌تری در بیت‌کوین دارند توصیه می‌شود که ارزهای دیجیتال خود را از صرافی‌ها دور نگه دارند. این به منظور حفظ کنترل بر وجوه خود بدون اتکا به مبادلات متمرکز است. بنابراین، آخرین خروج از صرافی ها نیز می تواند نشانه ای باشد که سرمایه گذاران می خواهند بیتکوین خود را خارج از این پلتفرم ها امن نگه دارند.

برداشت ۳۵۷۰۰ بیت کوین معادل بیش از ۰.۱۸۱ درصد از عرضه در گردش فعلی بیتکوین است. اگر روند خروج ادامه یابد، در صورت افزایش ناگهانی تقاضا، تاثیر مثبتی بر قیمت خواهیم داشت. با این وجود، این برای افزایش قیمت بیت کوین کافی نیست، زیرا جهان در حال حاضر روزهای سختی را تجربه می کند.

یک بحران مالی ممکن است در کنار آن باشد و بحران انرژی در اروپا تشدید می شود زیرا خطوط لوله نورد استریم ۱ و ۲ در هفته گذشته به شدت آسیب دیده اند. بنابراین، تقاضا برای بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال ممکن است تا زمانی که بحران به پایان نرسد، پایین بماند.

در زمان نگارش این مقاله، بیتکوین با قیمت ۱۹۱۳۰ دلار معامله می شود و بر اساس کوین گکو ارزش بازار آن ۳۶۶ میلیارد دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx