کوین بیس می‌گوید پس از قطعی ۶ ساعته بانک، وجوه امن است

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

پس از اینکه صرافی کوین بیس قادر به پردازش تراکنش های بانکی ایالات متحده برای نزدیک به شش ساعت در آخر هفته نبود، به کاربران اطمینان داده است که همه وجوه امن هستند.

دارندگان اکانت‌های دارای حساب‌های بانکی ایالات متحده متوجه شدند که نمی‌توانند از ساعت ۶:۵۷ تا ۱۲:۴۱ بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه، برداشت یا پرداختی را در کوین بیس انجام دهند. شرکت این مشکل را به عنوان یک اختلال در سیستم تسویه خودکار (ACH) شناسایی کرد، شبکه الکترونیکی که انتقال آنلاین بین بانک های ایالات متحده را تسهیل می کند. کاربران در ایالات متحده به طور کامل از خرید کریپتو مسدود نشده بودند زیرا آنها همچنان می توانستند از کارت نقدی یا حساب پی پال استفاده کنند. اما برداشت های نقدی در طول قطعی به طور کامل وجود داشت. کوین بیس می گوید که بیش از ۱۰۳ میلیون نفر در سراسر جهان از پلتفرم آن استفاده می کنند، اما مشخص نیست که چه تعداد حساب بانکی در ایالات متحده دارند.

داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد که برترین صرافی ایالات متحده با حجم معاملات حدود ۹۶۶ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته، یکی از بزرگترین صرافی‌های جهان است. مشکلات ACH ممکن است همچنان کمترین مشکل کوین بیس باشد. پس از اینکه ولز فارگو در مورد این شرکت هشدار داد، قیمت سهام آن بیش از ۹ درصد کاهش یافت. جف کانترل، آمید پاتل و گریفین مک مستر، تحلیلگران سهام، در یادداشتی که توسط Blockworks دیده شده است، نوشتند که افزایش رقابت بایننس و FTX به شرکت فشار می آورد و سهم بازار آن را کاهش می دهد. آنها افزودند، با توجه به بحث اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد “کریپتوها به عنوان اوراق بهادار” (مانند دارایی های سهام)، مقررات یک چالش خاص برای شرکت خواهد بود. بر اساس داده های تریدینگ ویو، کوین بیس در جلسه قبل از بازار روز دوشنبه ۲.۳ درصد کاهش یافته و با ۶۳ دلار به ازای هر سهم معامله می شود که ۷۵ درصد در سال تا به امروز کاهش یافته است.

مشکلات بانکی کوین بیس همراه با خرابی سولانا

مشکل کوین بیس با سیستم بانکی ایالات متحده تنها رویداد قطعی این آخر هفته نبود. بلاک چین برجسته سولانا پردازش تراکنش‌ها را به دلیل اختلال در سرویس به مدت شش ساعت در صبح شنبه متوقف کرد. این خرابی، برنامه‌های دیفای را در سراسر اکوسیستم سولانا تحت تأثیر قرار داد، زیرا بسیاری از آنها به اتصال مداوم با پروتکل‌ها در سرتاسر چشم‌انداز کریپتو، به‌ویژه اوراکل‌های قیمت، متکی هستند.

اعتبارسنجی‌های سولانا در نهایت برای راه‌اندازی مجدد شبکه هماهنگ شدند، شبکه‌ای که با توجه به تاریخچه حادثه تاکنون حداقل ۱۲ قطعی قابل‌توجه را در سال ۲۰۲۲ متحمل شده است. قیمت توکن بومی سولانا، SOL، عمدتاً تحت تأثیر این رویداد قرار نگرفت، و در آخر هفته حدود ۳ درصد کاهش یافت، که کم و بیش مطابق با بقیه بازار دارایی‌های دیجیتال بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx