نیمی از بانک های انگلیس خدمات ارز دیجیتال ارائه می دهند

ارز دیجیتال بانک انگلیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1066 نفر

نیمی از بانک های انگلیس خدمات ارز دیجیتال ارائه می دهند

بیش از ۵۰ درصد از بانک‌های بزرگ بریتانیا به مشتریان اجازه می‌دهند با صرافی‌های ارز دیجیتال تعامل داشته باشند.

از آنجایی که بریتانیا به بررسی نحوه تعامل با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد، سهم قابل توجهی از بانک‌های منطقه برای اجازه دادن به مشتریان برای تعامل با دارایی‌های دیجیتال دستشان باز است. نکته قابل توجه این است که بانک ها به عنوان رسانه ای عمل می کنند که مشتریان را با پلتفرم هایی مانند صرافی های ارز دیجیتال متصل می کند. در این راستا، تحقیقات Finder.com که توسط The Fintech Times در ۱۴ اکتبر منتشر شد، نشان می‌دهد که تنها ۴۷ درصد از بانک‌های بریتانیا سیاست‌هایی ندارند که به مشتریان اجازه دهد با صرافی‌های ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشند و اکثریت آنها به مسائل امنیتی اشاره می‌کنند.

این نظرسنجی بازخورد ۱۷ بانک بزرگ بریتانیا، انجمن های ساختمانی و برنامه های بانکی را شامل می شود. هفت بانک از بانک‌هایی که با آنها تماس گرفته شده است، امکان نقل و انتقال یا خرید کارت‌های نقدی/اعتباری که شامل مبادلات ارز دیجیتال می‌شود را نمی‌دهند. برخی از بانک های موجود در این لیست عبارتند از  Halifax، HSBC، The Co-operative Bank و  TSB.

بانک های موافق ارز دیجیتال

این نظرسنجی به این نتیجه رسید که تنها چهار بانک را می‌توان موافق ارز دیجیتال در نظر گرفت. این دسته شامل بانک‌ها یا برنامه‌های بانکی فقط دیجیتالی است، از جمله Starling،Monzo  و Revolut. قابل ذکر است که این پلتفرم‌ها امکان انتقال و برداشت از صرافی‌های ارز دیجیتال را علاوه بر بایننس که در کشور ممنوع است، می‌دهند. بر اساس این تحقیقات، یک بانک دوستدار ارزهای دیجیتال تقریباً هیچ محدودیتی در تعاملات مشتری با یک صرافی ارز دیجیتال ندارد. به طور خاص، مشتریان می توانند با استفاده از کارت نقدی خود کریپتو خریداری کنند، به صرافی ها پرداخت کنند، از کیف پول کریپتو خود پول برداشت کنند و آن را به حساب جاری واریز کنند.

علاوه بر این، بانک هایی مانند بارکلیز، لویدز بانک، بانک اسکاتلند، نات وست و RBS رویکردی ترکیبی با سیاست های متفاوت دارند که به مشتریان اجازه می دهد با ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشند. قابل ذکر است، آنها محدودیت‌هایی مانند مسدود کردن پرداخت‌های کارت اعتباری و صرافی‌های انتخابی دارند. از تحقیقات مشخص است که بانک‌ها امنیت مشتریان خود را جدی می‌گیرند، که بسیار حیاتی است، اگرچه مطمئناً فضایی برای بهبود ارتباطات سیاست‌های آنها وجود دارد. کیت اندرسون از Finder.com  گفت: ارز دیجیتال از بین نمی رود، بنابراین این تفکر اشتباه چیزی است که باید زودتر اصلاح شود.

مقررات رمزارز انگلستان

یافته‌های نظرسنجی در زمانی به دست آمده است که بریتانیا به دنبال ایجاد یک چهارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال است که قصد دارد این منطقه را به یک مرکز ارز دیجیتال تبدیل کند. قابل توجه است که صرافی‌ها به عنوان شاه راه اصلی دسترسی مشتریان به ارز دیجیتال شناخته می شوند و این کشور تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران را ثبت کرده است. به عنوان مثال، طبق گزارش ها، شهروندان بریتانیایی بیش از ۳۱.۷۹۵ میلیارد پوند (۳۴.۷ میلیارد دلار) برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هزینه کرده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx