لونا کلاسیک به ته خط رسیده؟

سقوط لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 737 نفر

آیا لونا کلاسیک به ته خط رسیده؟

روزی که قیمت لونا کلاسیک به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ رسید، دو تن از بهترین معامله‌گران ارزهای دیجیتال به درستی پیش‌بینی کردند که روند صعودی به پایان رسیده است. این اتفاق در ۸ سپتامبر رخ داد، زمانی که قیمت LUNC در بایننس به ۰.۰۰۰۵۹۳ دلار رسید و از اواسط اکتبر، LUNC اکنون بیش از ۵۰ درصد پایین تر، زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۳ دلار معامله می شود.

قیمت لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

لایت (@lightcrypto)، که ۱۶۹۰۰۰ فالوور دارد، در توییتی نوشت: “فکر کنید طرح توکن سوزی لونا کلاسیک شکست خورده است، مومنتوم شکسته شده، در این حالت سقوط قیمت خیلی محتمل است”.

GCR (GiganticRebirth@)، که ۱۸۷۰۰۰ دنبال کننده دارد، از حساب دوم خود با نقل قول هیلاری کلینتون پاسخ داد «درست است، صفر». با پیش‌بینی نزولی قیمت LUNC در ماه مارس، برنده یک شرط ۱۰ میلیون دلاری در برابر مدیرعامل سابق  ترافرم لبز، یعنی دو کوان شد. لایت که یک شرکت بازرگانی پروپوزال را اداره می‌کند، چند روز بعد یک توییت طولانی با ترکیبی از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال منتشر کرد:

او در توییتی نوشت، علاوه بر پیش‌بینی قیمت LUNC، یک طرح پامپ و دامپ خواهد بود. چند روز بعد، لونا کلاسیک ۹۰ درصد افزایش می یابد تا به قیمت قبلی خود یا حتی کمتر برگردد.

در اواخر همان ماه، قیمت لونا کلاسیک ۷۰ درصد سقوط کرد و به ۰.۰۰۰۱۷۹ دلار رسید، اگرچه هیچ چیز در یک خط مستقیم پایین نمی‌آید (فروپاشی LUNC در ماه می یک فاجعه بود که ناشی از افزایش عرضه در گردش به ۶.۵ تریلیون بود. برای اینکه پیش‌بینی لایت اجرایی شود، قیمت LUNC باید ۸۴ درصد از قیمت امروز کاهش یابد. او هدف ۰.۰۰۰۰۴ دلاری را ترسیم کرد که پایین‌ترین میزان دارایی جدید لونا کلاسک از زمان هارد فورک در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ است.

شاخص اوپن اینترست لونا کلاسیک

توییت های پیش بینی قیمت LUNC

جدیدترین رشته توییت لایت در این ماه حول محور توکن سوزی های لونا کلاسیک بایننس است و اینکه چگونه توکن سوزی ۱.۲ درصدی LUNC برای توجیه افزایش بیش از ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار LUNC از زمان اعلام آن کافی نیست.

شاخص اوپن اینترست لونا کلاسیک

لایت در ۲ اکتبر یک موقعیت فروش روی لونا کلاسیک باز کرد:

لونا کلاسیک موفق شد در یک اعلامیه بایننس که فردا چند میلیون دلار از عرضه در گردش خود حذف می کند، بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافه کند. و در بلندمدت، توکن سوزی هفتگی همراه با حجم LUNC به سمت صفر خواهند رفت.

به طور باورنکردنی، ۲ اکتبر دوباره یک سقف تشکیل داد، زیرا قیمت LUNC به ۰.۰۰۰۳۷۲ دلار بازگشت، اما جهش از ۰.۰۰۰۱۷۹۴ دلار به همین جا خاتمه یافت. مانند پست ۸ سپتامبر او، قیمت لونا کلاسیک از آن زمان بالاتر از آن روز معامله نشده است. در میان محافل توییتر کریپتو، لایت به عنوان یکی از بهترین معامله‌گران ارز دیجیتال شناخته می‌شود که برای پیش‌بینی قیمت و سایر تحلیل‌های بازار دنبال می‌شود.

قیمت لونا کلاسیک

همانطور که GCR اصلاح کرد، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین سطح خود رسیده، زمانی که بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری ثبت شد و بازار نزولی آغاز شد. ما گزارش دادیم که چگونه Gigantic Rebirth در ۹ سپتامبر LUNC را به ۰.۰۰۰۴۲ دلار کاهش داد و یک هفته بعد تقریباً ۴.۴ میلیون دلار در PnL افزایش یافت. همچنین در روزی که قیمت لونا کلاسیک به بالاترین سطح خود رسید، یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال Tree of Alpha، لونا کلاسیک را با یک طرح پونزی مقایسه کرد و اشاره کرد که توکن سوزی های مالیاتی تراکنش مانع از صفر شدن SafeMoon نمی‌شود.

جایگزین های لونا کلاسیک

اگر پیش‌بینی‌های لایت و  GCR همچنان دقیق باشند (همانطور که تاکنون بوده است) سرمایه‌گذاران کوچک که لونا کلاسیک دارند ضرر زیادی در این اصلاح خواهند کرد. بررسی های ما را در مورد آخرین پیش فروش های کریپتو برای برخی از جایگزین های LUNC با پتانسیل بالا ببینید. پیش فروش توکن های جدید معمولاً نسبت به دارایی هایی که دارای ارزش بازار چند میلیارد دلاری هستند، بازگشت سرمایه بیشتری ایجاد می کند.

ما قبلاً Tamadoge را قبل از اینکه در عرض یک هفته نسبت به روند صعودی LUNC بهتر عمل کند، بررسی کردیم و قبل از اصلاح بیش از ۱۹۰۰٪ افزایش یافت. آخرین بررسی ما مربوط به توکن IMPT  است، یک پروژه کریپتو جبران کننده کربن با کاربرد بیشتر در دنیای واقعی نسبت به لونا کلاسیک.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx