وب ۳ فعال تر از همیشه

تکنولوژی وب3
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

توسعه دهندگان وب۳ فعال تر از همیشه

به نظر نمی رسد که توسعه دهندگان وب۳ از بازار نزولی ارزهای دیجیتال نگران باشند، زیرا یکی از پلتفرم های وب۳ نشان می دهد که آنها “فعال تر از همیشه” هستند، به ویژه در شبکه اتریوم. در گزارش جدید سه ماهه سوم ۲۰۲۲ در ۱۳ اکتبر توسط پلتفرم توسعه Web3 Alchemy، این شرکت گفت که سال ۲۰۲۲ می تواند “بزرگترین سال” برای توسعه دهندگان وب۳ باشد.

بر اساس این گزارش، حدود ۳۶ درصد از تمام قراردادهای هوشمندی که تا کنون بر روی بلاک چین مستقر و تأیید شده اند، در سال ۲۰۲۲ بوده اند، که تعداد آن ها نزدیک به ۱۱۸۰۰۰ در مقایسه با بیش از ۳۲۳۷۰۰ قراردادی است که تاکنون اجرا شده است.

به گفته DappRadar، این در حالی است که قیمت اتریوم از ابتدای سال تقریباً ۶۶ درصد کاهش یافته است و ارزش کل قفل شده در پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) حدود ۷۰ درصد از سال گذشته تا به امروز کاهش یافته است. حجم معاملات توکن غیرقابل تعویض (NFT) نیز کاهش یافته است و از اواخر ژانویه ۹۸ درصد کاهش یافته است.

Alchemy بیان می کند که استقرار قراردادهای هوشمند نسبت به سه ماهه اول سال ۴۰ درصد افزایش یافته است و بالاترین رکوردهای متوالی هر ماه در سه ماهه سوم به اوج خود رسیده و تنها در سپتامبر به ۱۷۳۷۶ رسیده است.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که استقرار قراردادهای هوشمند ۱۴۳ درصد نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ افزایش یافته و به بیش از ۴۸۵۰۰ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ رسیده است.

Alchemy خاطرنشان کرد که در دو هفته پس از ادغام اتریوم، زمانی که بلاک چین از اجماع اثبات کار به اثبات سهام منتقل شد، استقرار قرارداد هوشمند ۱۴٪ افزایش یافت که نشان می دهد برخی از توسعه دهندگان ممکن است منتظر راه اندازی این رویداد بوده باشند. این شرکت همچنین استفاده از دو کتابخانه اسکریپت وب۳ به نام‌های Ethers.js و Web3.js را تحلیل کرد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد داده‌های بلاک چین را بخوانند و محصولات وب۳ بسازند.

این تیم دریافتند که تعداد توسعه‌دهندگانی که هر کدام از این کتابخانه‌ها را نصب می‌کنند، سه برابر نسبت به سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ افزایش یافته و به طور میانگین به بیش از ۱.۵ میلیون دانلود در هفته رسیده است.

اگرچه برخی ادعا کرده اند که این بازار نزولی کریپتو زمان خوبی برای ساخت محصولات در وب۳ است که همیشه در چرخه های قبلی اینطور نبوده است.

همانطور که در داده ها مشهود است، بازار نزولی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ شاهد کاهش ۴۵ درصدی در استقرار قراردادهای هوشمند در اواسط چرخه، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ بود، اگرچه تا کنون این معیار نسبت به سال ۲۰۲۱ در سال جاری ۵۰ درصد افزایش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx