بازی های کسب درامد مشمول مالیات شدند

بازی های کسب درامد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 566 نفر

بازی های کسب درامد در استاریا مشمول مالیات شدند

به گفته یک متخصص مالیات ارزهای دیجیتال، والدین مدرن باید حتی بیشتر مراقب عادات بازی فرزندان خود باشند، زیرا ممکن است برخی از آنها صورتحساب مالیاتی سنگینی جمع آوری کنند.

آدام ساویل براون، رئیس منطقه‌ای شرکت نرم‌افزار مالیاتی کوینلی، در صحبت با کوین تلگراف در هفته گذشته در جریان کنوانسیون کریپتو استرالیا، گفت که بسیاری نمی‌دانند که درآمد حاصل از بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) می‌تواند مشمول عواقب مالیاتی باشد.

این امر به ویژه در مورد بازی‌های بلاک چین بازی برای کسب درآمد صادق است که توکن‌های درون بازی را ارائه می‌دهند که می‌توانند در صرافی‌ها معامله شوند و بنابراین ارزش مالی واقعی دارند.

ساویل براون گفت که پدر یک پسر ۹ ساله در جریان کنفرانس با او تماس گرفت، زیرا نگران این بود که پسرش از بازی های P2E “بانک درست می کند”.

ساویل براون به کوین تلگراف گفت: «کودکان نه ساله، در حال استخراج، سرمایه گذاری، ساختن ویدیوهای یوتیوب و تیک تاک هستند تا جایی که پدرش مجبور شد او را امروز به اینجا بیاورد، زیرا او درآمد زیادی دارد.

با این حال، درآمد بازی P2E حداقل در استرالیا می تواند پیچیده باشد.

دنی تالوار، رئیس مالیات Koinly توضیح داد که در استرالیا، اگر کسی برای کسب درآمد بازی می‌کند – به عنوان «مدیریت یک کسب‌وکار» در نظر گرفته می‌شود و ممکن است با وضعیت مالیاتی «پیچیده» مواجه شود.

“اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید، ممکن است کسب و کاری را اداره کنید، بنابراین تحت چنین قوانینی با شما رفتار می شود.”

وضعیت مشابهی ممکن است در ایالات متحده رخ دهد. Artav at Law، یک شرکت حقوقی ایالات متحده، بیان می کند که عوارض ناشی از آن است که “همه درآمدهای P2E” یکسان نیستند.

یک ناحیه خاکستری وجود دارد به این صورت که «اینکه چطور و چگونه یک بازی به یک گیمر درامد پرداخت میکند میران مالیاتی که دارد را مشخص میکند و اینکه آیا درآمد به شکل NFT است؟ توکن ها؟ یا ایردراپ؟»

این شرکت حقوقی ایالات متحده اعلام کرد که توکن، ارز رمزنگاری شده یا ارز مجازی ، یک توکن بومی مانند دارایی نامشهود مشمول مالیات است و مشمول مالیات بر عایدی سرمایه است، که سرویس درآمد داخلی  از سال ۲۰۱۴ (IRS)موضع ثابتی در مورد آن داشته است..

با این حال، اگر توکن‌های کریپتو را «به عنوان بخشی از یک بازی برای کسب درآمد» به دست آورید، ارزش این رمزارزها به عنوان درآمد عادی مشمول مالیات است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx