رئیس جمهور پاراگوئه مقررات پیشنهادی صنعت کریپتو را وتو کرد

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

رئیس جمهور پاراگوئه مقررات پیشنهادی صنعت کریپتو را وتو کرد

رئیس‌جمهور پاراگوئه لایحه‌ای را وتو کرد که فعالیت‌های تجاری مرتبط با دارایی‌های دیجیتال، از جمله استخراج ارز دیجیتال را تنظیم می‌کند.

بر اساس یک توییت در تاریخ ۲۹ اوت از حساب توییتر ریاست جمهوری پاراگوئه که به پیشنهاد وتو شده پیوند داده شده است، ماریو عبدو بنیتز، رئیس جمهور این لایحه را به طور کامل رد کرد. رسانه های اسپانیایی زبان از جمله La Nación و Infobae نیز این خبر را گزارش کردند.

La Nación گزارش داد که تصمیم عبدو برای وتوی این لایحه به نظر می رسد بر این شرط است که استخراج کریپتو به عنوان یک فعالیت صنعتی با نرخ برق حداکثر ۱۵ درصد بالاتر از تعرفه صنعتی فعلی شناخته شود.

فرناندو سیلوا فاستی، یکی از سناتورهایی که لایحه کریپتو را در جولای ۲۰۲۱ معرفی کرد، در بیانیه ۳۰ اوت به شدت به تصمیم رئیس جمهور اعتراض کرد. از نظر سیلوا، وتو «وجود این فعالیت را نادیده می‌گیرد که امروزه در سایه‌های نظارتی عمل می‌کند». این سناتور گفت که صنعت ماینینگ کریپتو در یک منطقه خاکستری قانونی فعالیت می کند و نمی تواند به سیستم مالی کشور دسترسی داشته باشد، اما شغل و منابع ایجاد می کند.

ماینینگ و هزینه های استخراج

Infobae گزارش داد که این لایحه به هر دو مجلس قانونگذاری پاراگوئه باز خواهد گشت، جایی که قانونگذاران می توانند در این پیشنهاد تجدید نظر کنند یا وتو را بپذیرند.

فلیکس سوسا، رئیس اداره ملی برق پاراگوئه (ANDE) در اوایل این ماه به یک ایستگاه خبری محلی گفت که از عبدو می خواهد تا لایحه را وتو نسبی کند. او با این ادعا که «اتصالات غیرقانونی» در بخش ماینینگ کریپتو این کشور باعث زیان اقتصادی شده است، این سوال را مطرح کرد که آیا سقف ۱۵ درصدی برای پوشش هزینه‌های مصرف انرژی کافی است یا خیر. برای حل این مشکل، Sosa گفت ANDE به دنبال این است که شرکت‌های استخراج کریپتو هزینه مصرف برق خود را پیشاپیش با دلار آمریکا بپردازند.

سنای پاراگوئه آخرین بار در ۱۴ ژوئیه لایحه کریپتو را قبل از ارسال آن به میز رئیس جمهور تصویب کرد. قانون پیشنهادی که قبلاً در ماه مه مجلس نمایندگان کشور را تایید کرده بود، به دلیل نگرانی هایی از جمله مصرف برق از سوی بانک مرکزی کشور با فشار مواجه شد.

این لایحه، همانطور که به رئیس جمهور ارائه شد، بر “تنظیم فعالیت های استخراج، تجاری سازی، واسطه گری، مبادله، انتقال، نگهداری و مدیریت دارایی های رمزنگاری یا ابزارهایی که اجازه کنترل بر دارایی های رمزنگاری را می دهد، به منظور تضمین حقوقی، مالی و مالی متمرکز بود. امنیت برای کسب و کارهای ناشی از تولید و تجاری سازی آن.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx