پرداخت بیت کوین به مشتریان سابق Mt. Gox

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 552 نفر

توزیع بیت کوین بین کاربران سابق صرافی منحل شده  Mt. Gox قرار است در سال ۲۰۲۳ پس از اینکه بدهکار منصوب روش های نهایی بازپرداخت را به اشتراک گذاشت، آغاز شود.

Rehabilitation Debtor در یادداشتی در ۶ اکتبر نشان داد که مشتریان قرار است از ژانویه سال آینده حدود ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، ۱۴۱۰۰۰ بیت کوین  و ۱۴۲۰۰۰ بیت کوین کش  دیگر دریافت کنند که حدود ۱۰۰۰۰ مشتری را در سراسر جهان هدف قرار می دهد.

قبل از بازپرداخت، طلبکاران ملزم به انتخاب روش پرداخت در سامانه ثبت درخواست توانبخشی آنلاین MTGOX خواهند بود. در عین حال، بدهکار مهلتی را تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ برای ارائه اطلاعات لازم تعیین کرد.

شایان ذکر است، طلبکاران باید بین چهار گزینه بازپرداخت اصلی، از جمله بازپرداخت زودهنگام یکجا، بازپرداخت بخشی از دارایی‌های دیجیتالی ادعاهای بازپروری ارز دیجیتال، بازپرداخت از طریق حواله بانکی و بازپرداخت از طریق حواله از طریق ارائه‌دهنده خدمات انتقال وجه انتخاب کنند. با این حال، تمام طلبکاران یک پرداخت پایه اولیه دریافت خواهند کرد.

تاخیر بازپرداخت اولیه

این برنامه توسط بدهکار تقریباً یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که نوبواکی کوبایاشی، سرپرست Mt. Gox اظهار داشت که بازپرداخت پس از تعویق اولیه در «موقعیت مقرر» انجام می‌شود.

شایان ذکر است که پرداخت مرکز افزایش مکالمات در حلقه‌های ارزهای دیجیتال بوده است. جالب توجه، تأثیر پرداخت بر قیمت دارایی های درگیر بود که به طور بالقوه منجر به نوسانات قابل توجه بازار می شود.

در این مورد، فرض بر این بود که در میان نوسانات مداوم بیت کوین، سرمایه گذاران Mt. Gox ترجیح می دهند بیت کوین را بفروشند، که به تلاطم بیشتر بازار تبدیل می شود.

با این حال، پس از ارائه روش های پرداخت متفاوت از سوی بدهکار، این حدس و گمان برطرف شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این فرآیند چندین ماه طول بکشد و از این رو احتمال ایجاد نوسانات از بین می‌رود.

جالب اینجاست که بخشی از بازار معتقد است که طلبکاران بیت کوین خود را فوراً نمی فروشند. بسیاری از آنها احتمالاً به بیت کوین معتقد هستند و ممکن است قبل از فروش آن دارایی را حفظ کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx