تحلیل اتریوم | شاخص سود باز

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شاخص سود باز اتریوم به 7.7 میلیارد دلار رسید شاخص اوپن اینترست یا سود باز اتریوم (OI) در هفته های منتهی به ادغام اتریوم شاهد افزایش عجیبی بود. حتی پس از ادغام، با توجه به علاقه جدید سرمایه گذاران نهادی به دنبال حرکت شبکه به مکانیزم اثبات سهام، سود باز کاهش نیافته است. این بار، […]

سود باز اتریوم

شاخص سود باز اتریوم به 7.7 میلیارد دلار رسید

شاخص اوپن اینترست یا سود باز اتریوم (OI) در هفته های منتهی به ادغام اتریوم شاهد افزایش عجیبی بود. حتی پس از ادغام، با توجه به علاقه جدید سرمایه گذاران نهادی به دنبال حرکت شبکه به مکانیزم اثبات سهام، سود باز کاهش نیافته است. این بار، اوپن اینترست اتریوم به نقطه اوج مهم دیگری رسیده است که به افزایش احتمالی قیمت اتریوم اشاره دارد.

سود باز به 7.7 میلیارد دلار رسید

با وجود کاهش اتریوم به زیر 1000 دلار در سپتامبر، سود باز اتریوم همچنان بالاست. داده ها نشان می دهد که با وجود اینکه معامله گران اغلب ترجیح می دهند از معاملات در کلوز سه ماهه، حتی در بازار کریپتو، اجتناب کنند، سود باز اتریوم در این هفته به 7.7 میلیارد دلار رسیده است.

این بدان معناست که در حال حاضر 7.7 میلیارد دلار سود باز آتی وجود دارد، اما اکثریت آنها در واقع به سمت سمت نزولی شرط بندی کرده اند. جای تعجب نیست که با توجه به اینکه بازار کریپتو به سختی یک سال از بازار نزولی خود می گذرد، سرمایه گذاران انتظار دارند کاهش بیشتری به دنبال داشته باشد.

نمودار قیمت اتریوم

احساسات سرمایه‌گذاران نیز از اواسط سپتامبر، زمانی که ارتقای ادغام مدت‌ها مورد انتظار برای افزایش قیمت اتریوم شکست خورد، ضربه سنگینی خورد. کاهش متعاقب آن باعث شد که سرمایه گذاران برای جلوگیری از زیان بیشتر و در عین حال که از نزدیک بازار را زیر نظر دارند، شروع به سیو سود کنند. همین امر اکنون در بازارهای آتی مشاهده می شود.

آیا رالی اتریوم در راه است؟

مقدار زیاد سود باز یک سیگنال مثبت برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود. دلیل آن این است که بسیاری از معامله‌گران از این زمان، موقعیت‌های نزولی فزاینده‌ای را در اتریوم انتخاب می‌کنند، به این معنی که اگر قیمت از اینجا روند را بشکند، احتمال یک شورت اسکوئیز وجود دارد.

اکنون، با توجه به کاهش در حوزه‌های مختلف، انتظار زیادی برای بهبود بازار ارز دیجیتال وجود ندارد. اما اگر فدرال رزرو به توصیه‌ها توجه کند و افزایش نرخ بهره را حتی در کوتاه‌مدت متوقف کند، احتمالاً بازارهای کلان افزایش می‌یابند که بازار کریپتو را نیز با خود همراه می‌کنند.

انتظار می رود نشست بعدی FOMC در ابتدای نوامبر برگزار شود که کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است. پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در این زمان وجود دارد که برای ارزهای دیجیتال مانند اتریوم منفی خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx