پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ توسط PlanB

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 165 نفر

با اینکه حرکت صعودی بیت‌کوین (BTC) در هفته‌های گذشته کمی کند شده است، یک تحلیلگر سرشناس ارزهای دیجیتال همچنان نسبت به قیمت‌ بیت کوین در ماه‌ها و سال‌های آینده بسیار خوش‌بین است و حتی احتمال رسیدن قیمت این رمزارز به یک میلیون دلار را نیز مطرح می‌کند.

تحلیلگر رمزارز با نام مستعار PlanB، در ویدیویی که در اول آوریل منتشر شد، به ارائه یک تحلیل دقیق و پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ پرداخت. او در این تحلیل، با بررسی نمودارهای مختلف، حرکات گذشته و اخیر بیت‌کوین را مورد ارزیابی قرار داد. به‌طور خاص، این تحلیلگر به نمودار «نسبت موجودی به جریان» بیت‌کوین اشاره کرد که برای اولین بار، این ارز دیجیتال پیشرو قبل از هاوینگ، به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است. او همچنین گفت: «ارزش بیت‌کوین تقریباً روی خط مدل نسبت موجودی به جریان قرار دارد و این همیشه درست قبل از هاوینگ رخ می‌دهد و این بار هم به همین شکل است، مثل ساعت!»

پیش‌بینی قیمت بیت کوین، احتمال قیمت یک میلیون دلاری؟

PlanB در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توضیح داد:

«فکر می‌کنم رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار در سال جاری، یعنی ۲۰۲۴، اجتناب‌ناپذیر است و احتمالاً خیلی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار هم خواهد رفت. ما اکنون به این سطح بسیار نزدیک هستیم و اگر روند صعودی شبیه به چیزی باشد که در گذشته دیده‌ایم، از اینجا به بعد، شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت بیت کوین خواهیم بود.»

علاوه بر این، او معتقد است که: «قله (ATH) بعدی در سال جاری نخواهد بود، بلکه در سال آینده، یعنی ۲۰۲۵، اتفاق خواهد افتاد و این قله بسیار بالاتر از میانگین ۵۰۰ هزار دلاری خواهد بود، بنابراین فرض کنیم ۶۰۰ هزار دلار، ۷۰۰ هزار دلار یا حتی یک میلیون دلار؛ بنابراین ATH در سال ۲۰۲۵ بالاتر از ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.»

تحلیل قیمت بیت کوین

PlanB نمودار شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت‌کوین را به اشتراک گذاشت. این شاخص در حال حاضر روی عدد ۷۷ قرار دارد که به گفته او، “بالاترین سطحی است که تا به حال قبل از هاوینگ بیت کوین دیده شده است.” او این موضوع را جالب توجه می‌داند زیرا «آنچه تا کنون مشاهده کرده‌ایم این است که، شاخص RSI درست قبل از هاوینگ، کاهش می‌یافت و این، با کاهش بازدهی (diminishing returns) همخوانی دارد.»

این کارشناس رمزارزها ادامه می‌دهد: «بنابراین، این واقعیت که ما در عدد ۷۷ نیستیم، که بالاترین سطح تا به حال است، می‌تواند به این معنی باشد که این اولین نشانه‌ای است که کاهش بازدهی اتفاق نخواهد افتاد و ما در مسیر رشد نمایی بازدهی باقی خواهیم ماند، که این با مدل stock-to-flow همخوانی دارد.»

پیشبینی قیمت بیت کوین

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال، تحلیل خود را با نموداری از سودآوری بیت‌کوین به پایان رساند. این نمودار نشان می‌دهد که احتمال افزایش قیمت بیت کوین در آینده وجود دارد. او در استدلال خود می‌گوید: «اگر به سود بیت‌کوین در بالاترین قیمت تاریخی نگاه کنیم، می‌بینیم که ۱۰۰ درصد در سود است، همه در حال کسب سود هستند و این روند برای چند ماه دیگر ادامه خواهد داشت، البته اگر بخواهیم بر اساس گذشته پیش‌بینی کنیم.»

قیمت بیت کوین

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx