سرعت تراکنش های پولکادات افزایش یافت

پولکادات
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 624 نفر

افزایش سرعت تراکنش های پولکادات

پولکادات رد مپ خود را روز دوشنبه به روز کرد و انتظار داشت تکنیکی به نام “پشتیبانی ناهمزمان” را در شبکه آزمایش توسعه کوزاما قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان مقدمه ای برای ارتقاء شبکه اصلی برای افزایش سرعت تراکنش به کار گیرد.

بر اساس گزارش ماه می از موسسه اطلاعاتی بازار ارزهای دیجیتال Messari، پشتوانه ناهمزمان تکنیکی است که به پاراچین ها و زنجیره ریلای اجازه می دهد تا بلاک ها را همزمان بسازند.
پولکادات یک پروتکل متمرکز بر اتصال زنجیره‌های بلوکی مختلف است که به شبکه‌های بلاک چین ناسازگار (زنجیره‌های موازی) اجازه می‌دهد تا ارزش و داده‌ها را از طریق زنجیره‌ای به نام “زنجیره ریلای” به یکدیگر پیوند داده و ارسال کنند.

به گفته کوین بیس، پولکادات گفت این فناوری اجازه می دهد تا سرعت شبکه به ۱۰۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) در مقایسه با سرعت فعلی شبکه ۱۰۰۰ TPS افزایش یابد.

این تکنیک همچنین زمان بلوک پاراچین را به نصف (به شش ثانیه) کاهش می دهد و مقدار فضای بلوک موجود برای هر بلوک را ۵ تا ۱۰ برابر افزایش می دهد.
علاوه بر این، Polkadot یک سری ارتقاء مربوط به مقیاس پذیری، ارتباطات زنجیره ای متقابل، محاسبه هزینه، حاکمیت و سهام در به روز رسانی نقشه راه را اعلام کرده است که انتظار می رود تا اواسط سال آینده ارائه شود.

قیمت پولکادوت امروز صبح به وقت آسیا به دلیل گزارش هایی مبنی بر اینکه اکنون از تتر، بزرگترین استیبل کوین جهان بر اساس ارزش بازار پشتیبانی می کند، افزایش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx