پولکادات برترین پروژه در فعالیت توسعه‌دهندگان

پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

ارزهای دییجتال از رویدادهای فاجعه بار سال گذشته عبور کرده‌اند و قیمت اکثر دارایی های دیجیتال افزایش یافته است. در میان بهبود احساسات در بازار، فعالیت توسعه دهندگان نیز در حال افزایش است، به خصوص در میان بلاکچین های غیر مربوط به اتریوم. پلتفرم هوشمند بازار، سنتیمنت، آخرین داده‌ها در مورد فعالیت توسعه‌دهندگان در ماه گذشته را منتشر کرد و پولکادات و پلتفرم پیش‌تولید آن کوزاما را با ۵۵۸ تعهد گیت‌هاب (GitHub) در صدر قرار داد.

تلاش پولکادات برای تبدیل شدن به برترین بلاکچین با بیشترین فعالیت‌ها منعکس کننده گام‌های آن در جهت “بلاکچین بلاکچین‌ها شدن” است. زیرا این شبکه خود را اینگونه توصیف می کند. این تلاش‌ها شامل ادغام نسخه ۳ XCM شبکه برای پل‌ها، قفل زنجیره‌ای متقابل و انتقال توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می شود. این شبکه همچنین یکی از ذینفعانی بود که پس از فروپاشی شبکه سولانا بیشترین توسعه دهندگان را جذب خود کرد.

همچنین در میان بلاک چین‌ها با فعالیت‌های توسعه قابل توجه، جای تعجب نیست که کاردانو با ۵۰۶ تعهد گیت هاب در لیست برترین‌ها باشد. این بلاک چین قراردادهای هوشمند اخیراً با ارتقاء شبکه قابل توجهی بروز شده است، از جمله جدیدترین ارتقاء SECP که مقیاس پذیری متقابل زنجیره‌ای را فعال می کند.

اینترنت کامپیوتر، دسنترالند و اتریوم

اینترنت کامپیوتر و دیسنترالند به ترتیب با ۴۱۵ و ۳۸۹ تعهد گیت‌هاب در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند، بالاتر از اتریوم که دارای ۳۶۵ تعهد بود. قابل ذکر است که آلت کوین برتر در این دوره فعالیت کمتری را تجربه کرده بود که در مقایسه با سال ۲۰۲۲ که رتبه اول را کسب کرد، بسیار متفاوت است. به همین ترتیب، اتریوم اخیراً رتبه اول را در تراکنش‌های روزانه به رقیب آربیتروم از دست داده است و این امر رقابت داغی که دومین بلاکچین با آن روبه‌رو است را نشان می‌دهد.

دیگر بلاک چین‌های قابل توجهی که در لیست ده ارز برتر قرار گرفته اند، Cosmos، Status، Vega Protocol و Filecoin هستند که در ۳۰ روز گذشته ۳۵۹، ۳۵۵، ۳۵۲ و ۳۰۵ فعالیت های توسعه دهنده داشته اند.

گزارش‌های سنتیمنت زمانی منتشر می‌شوند که این بخش در حال کاهش برخی از دستاوردهای حاصل از رشد طولانی بازار است که از ابتدای سال آغاز شد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، در زمان انتشار مقاله، ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ۳ درصد کاهش به ۱.۰۴ تریلیون دلار رسید. اتر ۳٪ کاهش یافته است در حالی که DOT در همان دوره ۴٪ کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx