پولکادات در فعالیت های توسعه به اوج خود رسیده است

قیمت پولکادات
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 503 نفر

طبق داده‌های مرجع برنامه‌نویسی گیت‌هاب (GitHub)، در ماه سپتامبر، پولکادات بیش از ۵۰۰ مشارکت را در هر روز به ثبت رسانده است. این بالاترین رقم برای پروتکل چند زنجیره‌ای پولکادات است. به طور همزمان، داده‌های استاندارد قابلیت همکاری متقابل پولکادوت، نشان می‌دهد که ۲۶۲۵۸ پیام بین پاراچین‌های آن ارسال شده است که این هم یک رکورد دیگر محسوب می شود. در مجموع، ۱۴۹۳۰ مشارکت توسط توسعه دهندگان در گیت‌هاب پولکادات در ماه آگوست ثبت شد.

همانطور که توسعه دهندگان پروژه گفته اند، اکنون ۶۶ بلاک چین در پولکادات و شبکه راه اندازی پاراچین آن، کوزاما، فعال هستند. از زمان شروع، بیش از ۱۴۰۰۰۰ پیام بین زنجیره‌ها از طریق ۱۳۵ کانال پیام رد و بدل شده است. خزانه‌داری‌های پولکادوت و کوزاما با هم ۹.۶ میلیون DOT و ۳۴۶۷۰۰ KSM (مجموع ۷۲.۸ میلیون دلار) را برای تأمین بودجه پیشنهادات هزینه در اکوسیستم پرداخت کرده‌اند. پاراچین ها، بلاک چین های لایه ۱ جداگانه ای هستند که به صورت موازی روی پولکادوت اجرا می شوند و ابتدا در کوزاما آزمایش می شوند. مزایده های اسلات پاراچین به صورت جمعی برگزار می شود و موقعیت به بالاترین پیشنهاد داده می شود. 

با حرکت رو به جلو، راب هابرمایر، بنیانگذار پولکادات ، اخیراً نقشه راهی را در مورد افزایش مقیاس پذیری پولکادات و کوزاما منتشر کرده است. نکات برجسته عبارتند از پشتیبانی ناهمزمان، یا جدا کردن امتداد پاراچین ها از گسترش زنجیره رله، به عنوان مکانیزم بالقوه برای کاهش زمان بلوک پاراچین تا ۵۰٪ در حالی که فضای بلوک را تا ۱۰ برابر افزایش می دهد. همچنین تخمین زده می‌شود که این ارتقاء، در صورت اجرای زنده، سرعت شبکه را بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون تراکنش در دقیقه افزایش دهد. ارتقاء پشتیبان ناهمزمان برای توسعه در کوزاما تا پایان سال و سپس در پولکادات برنامه ریزی شده است. ارتقای شبکه دیگری که قرار است در آینده پاراچین‌های «پرداخت در زمان خرید» را معرفی کند، از نظر تئوری راه‌اندازی یک بلاک چین در کوزاما را با راه‌اندازی همزمان قراردادهای هوشمند ترکیب می‌کند. این حرکت روند توسعه برای ساختن بر روی پولکادات را کوتاه می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx