حذف سهام شرکت های استخراج بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سهام شرکت های استخراج بیت کوین به علت شناسایی زیان در حال حذف شدن در نزدک هستند نزدک تهدید کرده است که استخراج کننده بیت کوین یعنی Digihost را به دلیل معامله شدن زیر 1 دلار به مدت 30 روز متوالی، از فهرست حذف خواهد کرد، آخرین شرکت استخراجی که به منطقه خطر برای شرکت […]

استخراج بیت کوین

سهام شرکت های استخراج بیت کوین به علت شناسایی زیان در حال حذف شدن در نزدک هستند

نزدک تهدید کرده است که استخراج کننده بیت کوین یعنی Digihost را به دلیل معامله شدن زیر 1 دلار به مدت 30 روز متوالی، از فهرست حذف خواهد کرد، آخرین شرکت استخراجی که به منطقه خطر برای شرکت هایی که امیدوارند جایگاه خود را در بورس های بزرگ ایالات متحده حفظ کنند، سقوط می کند.

Digihost در سندی که روز جمعه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شد، گفت: “عملیات تجاری شرکت تحت تأثیر دریافت نامه اعلان قرار نمی گیرد و شرکت به طور کامل قصد دارد نقص را برطرف کند و با قوانین فهرست سازی نزدک مطابقت داشته باشد.” ماینر 180 روز فرصت دارد تا با معامله به قیمت 1 دلار یا بیشتر برای مدت حداقل 10 روز متوالی، مجدداً مطابق با قوانین فهرست نزدک عمل کند. با این حال، ممکن است برای یک دوره انطباق 180 اضافی واجد شرایط باشد.

به لطف عوامل متعددی که در رکود صنعت استخراج بیت کوین نقش دارند، Digihost تنها آخرین شرکتی است که فهرست سهام خود را در معرض خطر قرار داده است.

دو شرکت استخراج کننده عمومی دیگر به نام های Mawson Infrastructure Group و BIT Mining نیز به عملکرد سهام بهتری نیاز دارند تا فهرست خود را به ترتیب در نزدک و بورس نیویورک (NYSE) حفظ کنند.

تنها در هفته گذشته، سه سهام دیگر استخراج بیت کوین، به زیر آستانه 1 دلار سقوط کردند، در حالی که تعداد انگشت شماری از سهام دیگر تنها اندکی بالاتر از آن معامله می شوند. قیمت سهام شرکت‌هایی که توسط The Block دنبال می‌شوند در هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت. اگر قیمت سهام به بیش از 1 دلار به ازای هر سهم برسد، این می تواند خطر حذف بیشتری را به همراه داشته باشد. سهام شرکت های ماینینگ بیت کوین تمایل به دنبال کردن قیمت کوین را دارند، قیمتی که از زمان بالاترین قیمت حدود 67550 دلار در نوامبر سال گذشته و حدود 70 درصد سقوط کرده است. این کاهش، همراه با افزایش هزینه‌های انرژی، سود استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را کاهش داده است، آنها نیز مجبور بودند با جهش 13.55 درصدی دشواری استخراج در هفته گذشته به بالاترین سطح تاریخ خود دست و پنجه نرم کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx