پولونیکس از سوی OFAC به دلیل نقض تحریم‌ها جریمه شد

پولونیکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

بر اساس اطلاعیه ای در ۱ می، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) صرافی ارزدیجیتال پولونیکس را جریمه کرده است.

پولونیکس با OFAC تسویه حساب می‌کند

OFAC گفت که پولونیکس به دلیل نقض تحریم‌های مختلف، باید ۷.۶ میلیون دلار پرداخت کند. این رگولاتور اشاره کرد که پو‌لونیکس به مشتریان کشورهای تحریم شده اجازه داده است تا بیش از ۱۵.۳ میلیون دلار ارزدیجیتال را از طریق حدودا ۶۶۰۰۰ تراکنش معامله کنند. OFAC میزان جریمه را بر اساس این واقعیت تعیین کرد که تخلفات پولونیکس به صورت عمدی افشا نشده بودند. تخلفات مربوطه بین ژانویه ۲۰۱۴ و نوامبر ۲۰۱۹ رخ داده است و مربوط به فعالیت مشتریان کوبا، ایران، سودان و سوریه است.

طبق گفته وزارت خزانه داری و OFAC، پولو‌نیکس اطلاعات کافی KYC (احراز هویت) و آدرس IP کافی برای اطلاع از نقض تحریم‌ها را داشت. پولونیکس تا سال ۲۰۱۷ اقدام به مسدود کردن آدرس‌های IP ممنوعه نکرد، علیرغم این واقعیت که آدرس‌های IP را زیر نظر داشت و داده‌های اطلاعات KYC را از سال ۲۰۱۵ جمع آوری کرد.

پولو‌نیکس توسط آژانس‌های دیگر هدف قرار گرفته است

جریمه اخیر تنها تجربه این صرافی رمزارز نیست. پولونیکس قبلاً در آگوست ۲۰۲۱ با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تسویه حساب کرده بود. SEC تشخیص داد که Poloniex یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نشده را اداره می‌کند و این صرافی را بالغ بر ۱۰.۴ میلیون دلار جریمه کرد. کمیسیون اوراق بهادار انتاریو کانادا (OSC) نیز در ماه می ۲۰۲۱ قبل از تسویه حساب SEC علیه این شرکت اقدام کرد.

با وجود این اختلافات، پولونیکس همچنان یک صرافی محبوب با حجم نسبتاً بالا است. این پلتفرم ۵۹ میلیون دلار حجم معاملات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام داد. این پلتفرم همچنین در ماه‌های اخیر ویژگی های معاملاتی جدیدی را اضافه کرده است. پولونیکس در حال حاضر متعلق به گروهی از سرمایه گذاران است که شامل جاستین سان، موسس ترون، است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx