داده‌های اخیر کوین۹۸، اطلاعات جالبی درباره رشد بلاکچین‌های مختلف می‌دهد

بلاکچین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

روز گذشته، حساب توییتر Coin98، یک مرجع تحقیقاتی بلاکچین، جدولی را منتشر کرد که در مورد رشد شبکه‌های بلاکچین مختلف اطلاعات جالبی را بیان می‌کرد. کوین۹۸ با انشار این تصویر بیان کرد که رشد چشمگیری را در تعداد آدرس ولت‌های خاص بلاکچین‌های مختلف مشاهده کرده است.

بلاکچین

در این جدول مقایسه‌ای، تعدادی از شبکه‌های بلاکچین از نظر تعداد آدرس ولت‌های خاص در یک بازه زمانی یک ماهه مقایسه شدند. این جدول دارای مشخصه‌ای به نام “رشد” بود که درصد رشد آدرس ولت‌های خاص را در طی دوره یک ماهه نشان می‌داد. بلاکچین آوالانچ از نظر درصد رشد در این لیست پیشتاز بود. این شبکه با رشدی ۱۲۵ درصدی موفق شده بود تا در طی ۱ ماه، از تعداد ۶.۳ میلیون آدرس به ۱۴.۳ میلیون آدرس خاص دست یابد. پس از آوالانچ، شبکه آربیتروم در مقام دوم قرار گرفته بود. این شبکه توانسته است در دوره مشابه از ۴.۵ میلیون آدرس به ۶ میلیون آدرس دست یابد. شبکه فانتوم نیز در این رقابت درخشیده است؛ به طوری که توانست با رشدی ۱۶ درصدی در حدود ۸ میلیون آدرس جدید اضافه کند.

با این حال شبکه هوشمند بایننس (BNB Chain) توانست بیشترین تعداد آدرس جدید را به دست آورد. این بلاکچین توانسته است در مدت یک ماه در حدود ۴۰ میلیون آدرس جدید را بدست آورد. این یک رقم بسیار بزرگ است. اما از آنجایی که این داده‌ها در مقام مقایسه ظاهر شده بودند، بایننس چین از نظر درصد رشد عدد ۱۴ را نشان می‌داد که مقام پنجم را نسیب این شبکه کرد.

افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص در بلاکچین چه چیزی را به ما نشان می‌دهد؟

افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص در بلاکچین می‌تواند چندین معنی و مفهموم داشته باشد که به شرح زیر می‌باشد:

رشد شبکه: افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص در بلاکچین می‌تواند نشان دهنده رشد شبکه بلا‌کچین باشد. با افزایش تعداد ولت‌ها و کاربران، شبکه بلاکچین به صورت طبیعی گسترش می‌یابد و تعداد تراکنش‌هایی که در آن انجام می‌شود، افزایش می‌یابد.

روند استفاده از شبکه: افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص می‌تواند نشان دهنده روند رو به رشد استفاده از یک رمزارز و شبکه باشد. این روند می‌تواند به عنوان معیاری برای تحلیل و پیش‌بینی رفتار بازار ای رمزارز در آینده استفاده شود.

پذیرش و اعتماد کاربران: افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص می‌تواند نشان دهنده افزایش پذیرش و اعتماد کاربران به بلاکچین و رمزارز آن باشد. هرچقدر تعداد آدرس‌های موجود در یک شبکه بیشتر باشد، این نشان دهنده این است که بیشترین تعداد افراد از رمزارز و بلاکچین استفاده می‌کنند و به آن‌ها اعتماد دارند.

به طور کلی، افزایش تعداد آدرس ولت‌های خاص می‌تواند نشان دهنده رشد، پذیرش، و اعتماد به یک بلاکچین و رمزارز اصلی آن باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx