پالیگان از نظر تعداد کاربران فعال روزانه از اتریوم سبقت گرفت

پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

بازار کریپتو امروز به رنگ قرمز درآمدند، اما قیمت رمزارز MATIC توکن بومی پالیگان، در حال افزایش است و اکنون سولانا را برای جایگاه دهم ارزش بازار پشت سر گذاشته است.

پالیگان اکنون با ارزش بازاری در حدود ۹.۵ میلیارد دلار دهمین دارایی برتر ارز دیجیتال است. این شبکه مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم امسال قوی‌تر عمل کرده است.

پالیگان

نمودار تعداد کاربران فعال روزانه

طبق گفته توکن ترمینال (Token Terminal)، کاربران فعال روزانه در پالیگان از کاربران اتریوم پیشی گرفته اند. طبق نمودار، BNB Chain برترین بلاکچین از نظر تعداد کاربران فعال روزانه با تقریباً ۸۰۰۰۰۰ نفر است.

با این حال، پالیگان اکنون با ۳۴۰,۰۰۰ نفر در رده دوم قرار دارد و فقط اتریوم را تحت الشعاع پیشرفت خود قرار داده است. پالیگا‌ن اسکن افزایش آدرس‌های فعال روزانه را تأیید می‌کند که نزدیک به ۴۰۰،۰۰۰ نفر گزارش شده است. علاوه بر این، این شاخص طی دو هفته گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است. اتراسکن نیز تأیید می کند که ۳۴۱۰۰۰ آدرس اتریوم فعال در ۲۶ ژانویه وجود داشته است.

افزایش فعالیت‌های آنچین پالیگان

مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) در دیفای پالیگان نیز از ابتدای سال افزایش یافته است. طبق گفته دیفای لاما، TVL در شبکه در حال حاضر ۱.۲۸ میلیارد دلار است. این نشان دهنده افزایش تقریباً ۲۰ درصدی از اول ژانویه است.

آوه پلتفرم پیشرو در پالیگا‌ن دارای سهمی از بازار در حدود ۲۵٪ است. علاوه بر این، پالیگان چهارمین اکوسیستم بزرگ دیفای پس از اتریوم، بایننس و ترون است. به گفته پالیگان اسکن، این شبکه در حال حاضر روزانه حدود ۳ میلیون تراکنش را پردازش می کند. در مقایسه، اتریوم در حدود یک سوم آن یعنی ۱ میلیون است. شبکه بیت کوین نیز روزانه حدود ۳۰۰۰۰۰ تراکنش را پردازش می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx