پالیگان از نظر تعداد کاربران فعال روزانه از اتریوم سبقت گرفت

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار کریپتو امروز به رنگ قرمز درآمدند، اما قیمت رمزارز MATIC توکن بومی پالیگان، در حال افزایش است و اکنون سولانا را برای جایگاه دهم ارزش بازار پشت سر گذاشته است. پالیگان اکنون با ارزش بازاری در حدود 9.5 میلیارد دلار دهمین دارایی برتر ارز دیجیتال است. این شبکه مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم امسال قوی‌تر […]

پالیگان

بازار کریپتو امروز به رنگ قرمز درآمدند، اما قیمت رمزارز MATIC توکن بومی پالیگان، در حال افزایش است و اکنون سولانا را برای جایگاه دهم ارزش بازار پشت سر گذاشته است.

پالیگان اکنون با ارزش بازاری در حدود 9.5 میلیارد دلار دهمین دارایی برتر ارز دیجیتال است. این شبکه مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم امسال قوی‌تر عمل کرده است.

پالیگان
نمودار تعداد کاربران فعال روزانه

طبق گفته توکن ترمینال (Token Terminal)، کاربران فعال روزانه در پالیگان از کاربران اتریوم پیشی گرفته اند. طبق نمودار، BNB Chain برترین بلاکچین از نظر تعداد کاربران فعال روزانه با تقریباً 800000 نفر است.

با این حال، پالیگان اکنون با 340,000 نفر در رده دوم قرار دارد و فقط اتریوم را تحت الشعاع پیشرفت خود قرار داده است. پالیگا‌ن اسکن افزایش آدرس‌های فعال روزانه را تأیید می‌کند که نزدیک به 400،000 نفر گزارش شده است. علاوه بر این، این شاخص طی دو هفته گذشته 21 درصد افزایش یافته است. اتراسکن نیز تأیید می کند که 341000 آدرس اتریوم فعال در 26 ژانویه وجود داشته است.

افزایش فعالیت‌های آنچین پالیگان

مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) در دیفای پالیگان نیز از ابتدای سال افزایش یافته است. طبق گفته دیفای لاما، TVL در شبکه در حال حاضر 1.28 میلیارد دلار است. این نشان دهنده افزایش تقریباً 20 درصدی از اول ژانویه است.

آوه پلتفرم پیشرو در پالیگا‌ن دارای سهمی از بازار در حدود 25٪ است. علاوه بر این، پالیگان چهارمین اکوسیستم بزرگ دیفای پس از اتریوم، بایننس و ترون است. به گفته پالیگان اسکن، این شبکه در حال حاضر روزانه حدود 3 میلیون تراکنش را پردازش می کند. در مقایسه، اتریوم در حدود یک سوم آن یعنی 1 میلیون است. شبکه بیت کوین نیز روزانه حدود 300000 تراکنش را پردازش می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx