یوگا لبز هیچ گونه حق چاپی برای تصاویر NFT خود ندارد

یوگا لبز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

اسناد دادگاه نشان می دهد که شرکت مادر میمون‌های کسل (BAYC)، یوگا لبز، هیچ گونه حق چاپ برای تصاویر این مجموعه را ندارد. این اطلاعات از پرونده های دادگاه در پرونده بین آزمایشگاه یوگا و هنرمند رایدر ریپس بدست می آید.

ریپس از تصاویر این مجموعه معروف NFT در مجموعه NFT خودش، به نام RR/BAYC، استفاده کرد. یوگا لبز به دلایل مختلفی از جمله تبلیغات نادرست، نقض علائم تجاری و سایبری از ریپس شکایت کرده است. شرکت مادر BAYC به دلایل کپی رایت از ریپس شکایت نکرده است.

در حالی که میمون‌های کسل (BAYC) هنوز جزو محبوب ترین مجموعه های NFT در بازار هستند، اخیراً کاهش محبوبیت را تجربه کرده‌اند. این پروژه شاهد کاهش ۳۰ درصدی حجم فروش ۲۴ ساعته بود و ارزش فروش با کاهش ۱۲ درصدی به ۱.۱ میلیون دلار رسید.

سلبریتی‌های ملبغ میمون‌های کسل با دعوای حقوقی روبرو می شوند

در همین حال، افراد مشهور به دلیل تبلیغ مجموعه NFT میمون‌های کسل با شکایت دسته جمعی روبرو هستند. جاستین بیبر، مدونا، استف کوری و پاریس هیلتون از جمله آنها هستند. شکایتی که در دسامبر در کالیفرنیا ارائه شد، ادعا کرد که افراد مشهور قوانین ایالتی و فدرال را نقض کرده اند. در این دادخواست ذکر شده است که گای اوزیری، مدیر استعدادیابی، از افراد مشهور خواسته است تا در ازای پولی که از طریق مون پی (MoonPay) ارسال می‌شود، از مجموعه میمون‌های کسل به صورت عمومی حمایت کنند. اوزیری همچنین در مون پی سرمایه گذاری کرده است.

یوگا لبز این ادعا را رد کرده است. این شرکت در میان پرونده های قضایی زیادی قرار دارد، اما همچنان به انتشار مجموعه های جدید از جمله Sewer Pass که اخیرا راه اندازی شده است، ادامه می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx